Název: Srovnání efektu země původu u českých výrobků v tuzemsku a Rakousku
Překlad názvu: Comparison of the Country-of origin Effect on Czech Products Domestically and in Austria
Autoři: Plieštik, Marek ; Hořínková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efekt země původu; etnocentrismus; Marketing; Pilsner Urquell; vnímání značky; Česká republika; české výrobky; Škoda Auto; Brand Perception; Country of Origin effect; Czech Products; Czech Republic; Etnocentrism; Marketing; Pilsner Urquell; Škoda Auto

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81534

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet