Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Šabatková, Jana Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část práce se věnuje teoretickým přístupům firemní kultury a interní komunikace, zahrnuje jejich definice, implementaci i využívané nástroje na základě literárních rešerší tuzemských i zahraničních akademiků a praktiků korporátní komunikace a PR. Druhá část práce se zaměřuje na faktický popis fungování firemní kultury, procesy, které na její utváření mají vliv, a především pak na analýzu postoje podniku ČEZ a.s. vůči firemní kultuře a efektivitu její praktické implementace skrze kanály interní komunikace. Syntéza analýz nabízí doporučení na zlepšení řízení procesů formujících firemní kulturu ve zkoumaném podniku.
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Blanková, Barbora ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Blažek, Zdeněk (oponent)
Tématem práce je změna corporate identity společnosti a role komunikace během ní. Práce popisuje prvky corporate identity a také vztah corporate identity, image a reputace. Dále se věnuje integrované marketingové komunikaci, interní komunikaci a významu komunikace při změnách v organizaci. Teoretické poznatky jsou v rámci vlastní práce aplikovány na případ společnosti Nicoll Česká republika, s.r.o., u níž došlo v lednu 2015 ke změně jména a corporate identity. Cílem práce je detailně popsat a analyzovat proces změny jména a corporate identity od přípravné fáze až po vlastní realizaci s důrazem na řízení externí i interní komunikace, zhodnotit tuto komunikaci a navrhnout doporučení pro další období. Součástí analýzy je detailní popis společnosti včetně původního komunikačního mixu, popis a rozbor změn a také rozbor a hodnocení komunikace v rámci implementace nové corporate identity. V závěru jsou shrnuty největší problémy spojené se změnami a zásadní chyby, ke kterým v komunikaci došlo. Následně jsou doporučeny další kroky pro budoucí období.
Podniková kultura ve vybrané organizaci
LHOTSKÁ, Monika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit podnikovou kulturu ve vybraném podniku. První část bakalářské práce byla zpracována teoreticky a ve druhé části jsem se po praktické stránce zaměřila na zkoumání podnikové kultury konkrétního podniku. Pro zanalyzování firemní kultury jsem využila komunikace s ředitelem společnosti, vnitropodnikové dokumenty, webové stránky podniku a především vyhodnocení dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplynulo, že podniková kultura se nejvíce podobá kultuře rolí a kultuře jízdy na jistotu. Přestože se kultura jeví jako silná, vyskytují se zde jisté nedostatky.
Projekt rebrandingu neziskové organizace
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lara, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektem rebrandingu neziskové společnosti, který rozebírá dle jednotlivých fází běžných v komerční sféře a na příkladech ukazuje rozdíly při obdobném projektu v neziskové společnosti People Management Forum. Autor využívá pracovních zkušeností z pozice marketingového specialisty, který má na starosti firemní komunikaci a dodržování corporate identity, podprojekt vzniku webových prezentací a analýzu a návrh nové strukturované databáze naplňující objektivní informační potřebu jednotlivých transformačních míst v nově navržené organizační struktuře. Hlavní snahou je ukázat důležitost správného nastavení dílčích cílů tak, aby společnost po rebrandingu dokázala naplňovat vize nastavené před začátkem celého procesu. Na začátku autor vysvětluje vztah neziskových společností a jejích klíčových stakeholderů v mikro- i makroprostředí společnosti a jak úzce tento vztah souvisí s firemní komunikací a public relations společnosti. V kapitole čtvrté pak popisuje rebranding jako proces a vysvětluje důležitost a klíčové faktory jeho jednotlivých fází. V kapitolách pět a šest autor přibližuje vztah neziskové společnosti People Management Forum a její dceřiné společnosti HR Forum, s.r.o., který je pro praktickou část práce zásadní, a ukazuje také hlavní aktivity People Management Fora a způsob, jakým je společnost prezentuje mezi své cílové skupiny. Kapitola s číslem sedm je pak stěžejní částí práce a praktickou ukázkou projektu rebrandingu, dle předchozí teorie ukazuje stěžejní faktory úspěchu takového projektu a přináší doporučení k jednotlivým fázím spolu s ukázkami, jak toto řešení bylo aplikováno v People Management Foru. V osmé kapitole pak autor podrobněji popisuje jemu svěřený podprojekt návrhu a implementace nových webových stránek a strukturované databáze včetně způsobu, jakým byly nastaveny metriky měření úspěšnosti a jakým způsobem jich bylo dosaženo. Přináší také doporučení, jak by strategie mohla fungovat efektivněji a jak se práce na projektu přizpůsobí změnám trendů v dané oblasti.
Firemní komunikace a PR na Internetu
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Čejchan, Vlastimil (oponent)
Předmětem této práce je Corporate Design (firemní styl), jednotný vizuální styl, jeden ze základních prvků Corporate Identity (firemní identita) a jeho aplikace na konkrétním příkladě společnosti. Cílem teoretické části práce je vysvětlit význam Corporate Design jako prostředku firemní vizuální komunikace. V této souvislosti práce objasňuje vazby a vztahy mezi pojmy jednotného vizuálního stylu, popisuje základní konstanty a odvozené prvky Corporate Design, objasňuje principy jeho tvorby a příčiny vedoucí k jeho změnám. Praktická část se zabývá tvorbou nového firemního stylu na příkladě společnosti. Cílem je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvořit grafický manuál, který obsahuje definice jednotlivých aplikací firemního stylu. Přínosem práce je ucelený pohled na problematiku jednotného vizuálního stylu, vysvětlení významu Corporate Design, jeho prvků a souvislostí složek firemní identity. Přínos spočívá také v návrhu nového jednotného vizuálního stylu společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvoření grafického manuálu. Uvedené postupy a principy mají význam pro zájemce o jednotnou vizuální prezentaci nejen z řad malých a středních firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.