Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Návrh podnikatelského záměru pro maloobchodní prodejnu
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem hokejových karet. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Brně. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Podnikatelský záměr-rozšíření prodejní sítě
Dvorský, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský záměr pro firmu Vodoplast, která by chtěla v blízké době otevřít svoji maloobchodní prodejnu instalatérského materiálu a sanitární techniky v městě Zábřeh. Práce by se měla stát důležitým zdrojem informací vedoucích k úspěšné realizaci.
Podnikatelský plán pro založení maloobchodní prodejny
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem florbalového vybavení. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Pardubicích. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Návrh podnikatelského záměru pro maloobchodní prodejnu
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem hokejových karet. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Brně. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.