Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie společnosti
Majnuš, Ondřej ; Kolařík, Vladimír (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie společnosti působící ve stavebnictví. Obsahuje strategickou analýzu podniku, která vychází z teoretických poznatků v práci. Za pomoci stanovených záměrů firmy a strategické analýzy navrhuje konkurenční strategii a její implementaci.
Competitive Intelligence
Mikuš, Ondřej ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konkurenčního zpravodajství, v dnešní době stále častěji využívané pro podporu rozhodovacího procesu. Základním předpokladem je správný sběr dat a jeho důkladná anlýza. Vyhodnocené informace dávají ucelený pohled v podobě analýzy konkurence. Takto nabyté znalosti o konkurenci jsou důležité pro strategické rozhodování společnosti. Nejprve jsou popsány teoretické předpoklady pro sběr informací včetně etických kodexů. Identifikovány jsou i moderní zdroje informací. Popsány jsou metody a přístupy řešení konkurenčního zpravodajství. Dále jsou popsány konkurenční strategie. Vytvořen je návrh aplikace competitive inteligence do společnosti. Jsou popsány jednotlivé možnosti dalšího působení a zhodnoceny možnosti spolupráce s vybranými odběrately. Práce popisuje konkurenční výhody a hodnotí výhody nasazení competitive inteligence do podnikové praxe. Na závěr je vytvořeno doporučení pro management společnosti.
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti taneční školy Danza
Pikalová, Hana ; Veselá, Jitka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku konkurenceschopnosti a návrh strategie pro její zvýšení pro taneční školu Danza. Základem pro tvorbu strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace dotazníkového šetření a z analýz obecného, oborového a interního prostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, návrhy jednotlivých prvků strategie podle složek marketingového mixu. Návrh strategie je předpokladem k posílení konkurenceschopnosti taneční školy Danza a vytvoření její stabilní pozice na trhu.
Návrh obchodní strategie podniku
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.
Posilování konkurenceschopnosti podniku
Kheilová, Eliška ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o firmě živnostníka podnikající na výrobním trhu. Živnostník provozuje řemeslnou výrobu, obor truhlářství, modelářství. Práce monitoruje pozici podnikatele vzhledem ke konkurenci na trhu. Na základě analýz navrhuje živnostníkovi, jak zlepšit svoje postavení v konkurenčním boji. Práce nabízí konkrétní opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh optimální konkurenční strategie pro tržní segment dveřní kování
Nytrová, Jana ; Gregůrek, Tomáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje současnou situaci podniku na trhu a jeho konkurence. Obsahuje návrh optimální konkurenční strategie pro tržní segment dveřní kování pro ČR, který by vedl k udržení či posílení pozice na trhu.
Návrh konkurenční strategie firmy
Forman, Jan ; Matějů, Ludvík (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zmapováním konkurenčního prostředí v rámci podnikání společnosti K plasty s.r.o. v Novém Městě nad Metují. Svým rozsahem pokrývá konkurenční firmy, potenciální i stávající zákazníky a samotnou strukturu a procesy uvnitř společnosti.
Strategie budování značky podniku
Kružík, Jiří ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá postupy budování značky maloobchodního řetězce se sportovním vybavením Decathlon. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky a pro identifikaci konkurence. Na základě těchto poznatků a s využitím metodiky analýzy trhu a konkurence je v další části práce provedena analýza značky a jejího postavení vůči konkurenci, trhu, a také průzkum vnímání zákazníků. Finálním krokem je formulace vhodných opatření pro rozvoj značky na zvoleném trhu, které se zakládají na předchozích částech práce.
Návrh konkurenční strategie vinařské firmy
Ivičičová, Irena ; Sasínková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem vhodné strategie do budoucna, na vybranou firmu z oblasti vinařství. Diplomová práce je rozdělena do několika hlavních části. První analyzuje současný stav, další částí je výběr teorie potřebné pro návrh strategie. Na závěr práce bude navrženo vhodné řešení konkurenční strategie, včetně jeho zhodnocení.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.