Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Vala, Michal ; Konečná, Zdeňka (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá interní komunikací ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První částí je teoretická, ve které je přiblížena problematika komunikace, interní komunikace a komunikace manažera. Druhou částí je část analytická, kde je nejprve představena vybraná společnost a následně je uvedeno zhodnocení a výsledky kvalitativního výzkumu. Poslední návrhová část obsahuje na základě výsledků polostrukturovaných rozhovorů doporučení v oblasti interní komunikace. Po uplatnění těchto doporučení by se měla interní komunikace ve společnosti zlepšit.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.
Specifické otázky komunikace v práci projekční kanceláře
Horská, Lenka ; Musil, Radim (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována specifickým otázkám komunikace v práci projekční kanceláře. V teoretické části je nejprve stručně popsána charakteristika projekčních kanceláří a okolí, ve kterém se pohybují. Poté se již práce zabývá komunikací samotnou, jejími druhy, nasloucháním, komunikačními bariérami a způsobem, jak efektivně komunikovat. Empirická část se zabývá stanovením pracovních hypotéz, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy, zaměřenými na jednu konkrétní projekční kancelář a poté na širokou veřejnost. Kvantitativní průzkum je doplněn řízeným rozhovorem přímo s jednatelem, na který navazují závěry a následná doporučení ke zlepšení současného stavu komunikace v práci projekční kanceláře.
Interakce pacienta a sestry při odběrech biologického materiálu
KOPŘIVOVÁ, Natálie
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje vzájemné komunikaci pacienta a sestry při odběrech biologického materiálu. Cíle práce: Zjistit komunikační bariéry ze strany sester při odběru biologického materiálu. Zjistit zkušenosti pacientů s používanými komunikačními technikami u sester při vybraných odběrech biologického materiálu. Zjistit, jaké komunikační techniky sestry používají při odběru biologického materiálu. Metodika a výzkumný soubor: Ke splnění cílů bylo použito kvalitativní výzkumné šetření formou polostrukturovaných rozhovorů, které bylo doplněno pozorováním. Data, která jsme pomocí rozhovorů zjistili, byla analyzována metodou otevřeného kódování, technikou "tužka a papír". Výzkumný soubor tvořilo celkem 11 sester a 6 pacientů z nemocnic v Jihočeském kraji a na Vysočině. Výzkum byl realizován v únoru až březnu 2023. Kritériem pro výběr sester do našeho výzkumného šetření bylo provádění odběrů biologického materiálu v rámci jejich práce na daném pracovišti. Minimální délka praxe sester byla v rozhovorech pět let a v pozorování dva roky. Kritérium u pacientů bylo, že se podrobí vybranému odběru biologického materiálu. Analýzou dat vznikly tři kategorie a šest podkategorií. Výsledky: Výzkumné šetření formou pozorování ukázalo, že mnoho sester komunikuje s pacienty profesionálně a na úrovni, ale některé sestry určité komunikační prvky verbální a neverbální komunikace buď vynechávají, nebo je nevhodně používají. Patří sem nevhodné oslovení, nedodržování hygienických zásad, absence identifikace pacienta či neodvedení pozornosti v průběhu výkonu. Samozřejmě žádná komunikace s pacientem při odběru není jednoduchá a přináší mnoho bariér ať už jazykových, prostorových, z nepochopení, z důvodu nemoci pacienta či nedostatku personálu na pracovišti. Ze strany pacientů jsou zkušenosti pozitivního i negativního přístupu sester odlišné v každém zdravotnickém zařízení. Z výsledků rozhovorů vyplynulo, že pro pacienty je úsměv sestry, pohled z očí do očí, empatie, odvedení pozornosti či verbální komunikace v průběhu odběru klíčová. Doporučení pro praxi: Výsledky práce mohou být využity jako studijní materiál či návod pro sestry, které již ve zdravotnictví pracují, ale také pro studenty nelékařských zdravotnických oborů. Umožní tak sestrám rozvinout komunikační dovednosti zaměřené na pacienta, které jsou zásadní pro poskytování kvalitní ošetřovatelské péče.
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Pečinková, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na pedagogickou komunikaci ve výuce praktického vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáka. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je definovat pojem komunikace a sní pojmy související. Především se zaměřuje na pedagogickou komunikaci, charakteristika možných bariér v komunikaci, poskytnutí zpětné vazby, popsání vztahu učitel-žák a praktického vyučování. Teoretická část využívá metodu analýzy, srovnávání a syntézu teoretických poznatků z literárních a ostatních odborných zdrojů. Cílem praktické části je zjistit průběh komunikace mezi učitelem praktického vyučování a žáky. Zaměřuje se na klady, ale i nedostatky v komunikaci a to z pohledu žáka. Praktická část je realizována dotazníkovým šetřením. Respondenty tvoří žáci 1. až 4. ročníku studijního oboru Cestovní ruch a Agropodnikání Střední odborné školy a Vyšší odborné školy zemědělsko-technické Bystřice nad Pernštejnem. Výsledky praktické části budou vyhodnoceny a následné závěry budou sloužit jako doporučení pro pedagogickou praxi.
Komunikace ve vybraném podniku
PROKEŠ, Tomáš
Cílem práce je analýza systému komunikace ve vybraném podniku a návrh změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vztahují ke komunikaci, které jsou následovány procesem a členěním komunikace. V praktické části je nejprve provedena charakteristika zkoumaného podniku XY. Poté je analyzován současný stav komunikace ve vybraném podniku pomocí řízeného rozhovoru s manažerem. Tato část je následována dotazníkovým výzkumem. Při tomto výzkumu byl zjištěn pohled zaměstnanců na kvalitu a spokojenost s komunikací. Na základě výsledků zjištěných při výzkumu budou společnosti navrženy možné změny, které by pozitivně ovlivnily aktuální stav komunikace.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Konečná, Dana ; Putnová, Anna (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na interní komunikaci ve vybrané společnosti. První část práce definuje pojem komunikace, její funkce a členění. Charakterizuje interní komunikaci a problémovou komunikaci ve společnosti. Tyto poznatky jsou dále využívány v části praktické, jež je doplněna o představení a popis společnosti. Analytická část zkoumá spokojenost zaměstnanců s interní komunikací. Na základě teoretické a analytické části práce jsou navrhnuta reálná doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně komunikace ve vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.