Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Customer Experience Management Overview
Havíř, David
Purpose of the article: The purpose of this paper is to examine the phenomenon of customer experience and customer experience management through years and summarize recent knowledge in this area. Methodology/methods: The paper is built upon secondary research of research papers of renowned authors in the area of customer experience management. Scientific aim: The aim of the article is to find out potential avenues of further research. Findings: Findings confirmed that customer experience is still trending topic in the field of research and management. It constantly evolves raising new questions to be answered and areas to be researched. Conclusions: The paper presents reasons to embrace customer experience management in organizations, brief overview of managerial recommendations and points to potential avenues of further research, such as, co-creation of customer experience, exploration of the experience in business-to-business sphere, public sector or development of customer experience management framework.
Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Froněk, Filip ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Willems, Peter (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou, popisuje její proces a aplikuje ho na příkladu spolutvořícího projektu značky Fa. To ukazuje, že spolutvořící projekty potřebují být velmi dobře plánovány a zrealizovány tak, aby nedocházelo k rozptylu značky a aby výsledky nebyly jiné než firemní cíle. Na konci této práce jsou doporučení odvozené z provedeného výzkumu, které ukazují na další kroky v spolutvořícím projektu značky Fa, a stejně tak v spolutvorbě jako takové.
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
Toušová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hokrová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza fenoménu spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v České republice. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice marketingových komunikací, významu a metodice marketingového výzkumu trhu a chováním současného spotřebitele. Praktická část práce nejprve popisuje fenomén spolutvorby, jeho hlavní principy, postupy a výhody. Následující kapitoly se zaměřují na fenomén spolutvorby v ČR. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum zaměřený na znalost fenoménu u veřejnosti i u podnikatelského sektoru doplněný o mediální analýzu. Na závěr je popsána činnost společnosti Perfect Crowd, specialisty na spolutvorbu v ČR, a jejích projektů spolutvorby. Na základě provedené komplexní analýzy jsou vypracovány doporučení na vylepšení do budoucna, které jsou zaměřené na propagaci a intenzivnější použití spolutvorby v komerčních komunikacích.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.