Název: How can co-creation change the FMCG marketing
Překlad názvu: Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Autoři: Froněk, Filip ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Willems, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Co-creation; eYeka; Fa; FMCG marketing; Spolutvorba; Virálnost; Co-creation; eYeka; Fa; FMCG marketing; Virality

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet