Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza kombinací při přesilové hře mužských týmů hrajících Ligu mistrů ve vodním pólu
KOPENCOVÁ, Karolína
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat přesilové herní kombinace ve vodním pólu u vybraných mužských týmů Ligy mistrů. Zkoumaný soubor tvořilo devět mužských evropských týmů vodního póla, a to Zodiac CNAB, Dinamo Tbilisi, An Brescia, FTC Telekom Budapest, Waspo98 Hannover, Jadran Herceg Novi, Spandau 04 Berlin, Cn Marseille a Jug Adriatic Osigur. Sběr dat proběhl v období od 1. prosince 2020 do 5. března 2021, kdy se začalo hrát první kolo mužské Ligy mistrů. Přesilové herní kombinace z videozáznamu jsou zaznamenány pomocí schémat, tabulek a grafů. Nejvyšší počet přesilových her bylo zaznamenáno u týmu Cn Marseiille, a to celkem 22. Naopak nejmenší zastoupení měl tým Waspo98 Hannover v počtu 10 přesilových her. Nejčastěji byla přesilová hra zakončována přes pravé nebo levé křídlo a byla také nejúspěšnější. Druhý nejúspěšnější typ přesilové hry byl přes pravou a levou tyčku a přesilová hra zakončená přes zadního obránce měla úspěšnost nejnižší. Nejvyšší úspěšnosti v přesilových herních kombinacích dosáhl španělský tým Zodiac Barcelona. Naopak nejnižší úspěšnost byla zaznamenána v týmu Waspo98 Hannover.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Liga mistrů - historie a současnost
Schánělec, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Ligou mistrů. Cílem je shrnout její historii a strukturu. Dále zde zkoumám, co vede k úspěchu v Lize mistrů a jakou prestiž má tato soutěž u fanoušků. První část se věnuje struktuře soutěže. Další část obsahuje Pohár mistrů evropských zemí, předchůdce Ligy mistrů. V další části shrnuji jednotlivé ročníky. Dále jak jsou úspěšní favorité, zda soutěž vyhrávají nejbohatší kluby, zda se vyplatí hrát spíše útočná nebo obranná hra, zkoumám zde i jestli přibývá nebo ubývá počet gólů a zda jsou vítězové Ligy mistrů úspěšní i v lize ve své zemi. Dále uvádím výsledky dotazníku, zaměřeného na oblíbenost soutěže u lidí.
Analýza gólů ze vzájemných zápasů nejlepších čtyř týmů české fotbalové ligy ročníku 2018/2019
Vampola, Jindřich ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Analýza gólů ze vzájemných zápasů nejlepších čtyř týmů české fotbalové ligy ročníku 2018/2019 Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza gólů ze vzájemných zápasů čtyř nejlepších týmu české fotbalové ligy ročníku 2018/2019. Současně je cílem komparace četnosti a úspěšnosti vybraných sledovaných proměnných s daty z evropské soutěže - Liga mistrů (ročník 2018/2019). Dílčím cílem je poté tvorba doporučených cvičení a her k praktickému využití. Metody: V práci je využita metoda kvantitativní analýzy a metoda komparace. Zejména jsme využili metodu nepřímého pozorování videozáznamu. Celkem bylo zanalyzováno 18 zápasů české ligy, ve kterých padlo 47 gólů a 125 zápasů Ligy mistrů, ve kterých padlo 366 gólů. Pro ověření normality dat byly použity Kolmogorův-Smirnovův a Shapiro- Wilksův test. Pro ověření rozdílů v rámci hypotéz byly použity Man-Whitney U test a dvouvýběrový T-test. Na základě výsledků byla vytvořena modelová cvičení do tréninkového procesu. Výsledky: České týmy zaznamenaly významně více gólů hlavou v porovnání s týmy z Ligy mistrů. V gólech prvním dotekem a úspěšnosti střelby zaznamenaly české týmy nižší hodnoty než týmy v Lize mistrů, rozdíl však nebyl statisticky významný. Většina gólů ve vzájemných zápasech čtyř nejlepších českých týmů hráči vstřelili v pokutovém území (82,98 %) a...
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Liga mistrů - historie a současnost
Schánělec, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Ligou mistrů. Cílem je shrnout její historii a strukturu. Dále zde zkoumám, co vede k úspěchu v Lize mistrů a jakou prestiž má tato soutěž u fanoušků. První část se věnuje struktuře soutěže. Další část obsahuje Pohár mistrů evropských zemí, předchůdce Ligy mistrů. V další části shrnuji jednotlivé ročníky. Dále jak jsou úspěšní favorité, zda soutěž vyhrávají nejbohatší kluby, zda se vyplatí hrát spíše útočná nebo obranná hra, zkoumám zde i jestli přibývá nebo ubývá počet gólů a zda jsou vítězové Ligy mistrů úspěšní i v lize ve své zemi. Dále uvádím výsledky dotazníku, zaměřeného na oblíbenost soutěže u lidí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.