Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Kojšová, Alexandra ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.
Zlo. Koncept zla ve výtvarné výchově
Šromová, Jana ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání zla skrze výtvarnou výchovu na 2. stupni ZŠ. V teoretické části studium odborné literatury vymezuje základní pojmy a koncepci zla z historického hlediska. Dále se práce věnuje zmapováním výstavy Luciferův efekt/střetnutí se zlem v Centru současného umění DOX a uvažování o zlu z pohledu Philipa G. Zimbarda. Analýzou výtvarných děl a porovnáním konceptových map vznikl didaktický návrh na výuku, který byl realizován v praktické části formou projektového vyučování. V praktické části jsou popsány jednotlivé výtvarné řady projektu společně s reflexí. V závěru práce je zhodnocen jak samotný projekt, tak výzkum. Výzkum zjišťuje, co by měl učitel výtvarné výchovy vědět, aby mohl tuto problematiku vyučovat. Annotation: Šromová, J.: Zlo. Evil. Notion of evil in Art Education. [bachelor work] Praha: 2013 - Charles University in Prague, Faculty of Education, Art Education Department, s. 39 My thesis is focused on the concept of evil, and its implications in art education at middle school level. The theoretical part defines the comcept of evil from a historical standpoint through the study of pertinent research. This part includes interpretation of exhibition entitled "The Effect of Lucifer" from the contemporary art center DOX as well as Philip Zimbard's theories on evil....
Marketingová komunikace galerijních výstav
Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.
Zlo. Koncept zla ve výtvarné výchově
Šromová, Jana ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání zla skrze výtvarnou výchovu na 2. stupni ZŠ. V teoretické části studium odborné literatury vymezuje základní pojmy a koncepci zla z historického hlediska. Dále se práce věnuje zmapováním výstavy Luciferův efekt/střetnutí se zlem v Centru současného umění DOX a uvažování o zlu z pohledu Philipa G. Zimbarda. Analýzou výtvarných děl a porovnáním konceptových map vznikl didaktický návrh na výuku, který byl realizován v praktické části formou projektového vyučování. V praktické části jsou popsány jednotlivé výtvarné řady projektu společně s reflexí. V závěru práce je zhodnocen jak samotný projekt, tak výzkum. Výzkum zjišťuje, co by měl učitel výtvarné výchovy vědět, aby mohl tuto problematiku vyučovat. Annotation: Šromová, J.: Zlo. Evil. Notion of evil in Art Education. [bachelor work] Praha: 2013 - Charles University in Prague, Faculty of Education, Art Education Department, s. 39 My thesis is focused on the concept of evil, and its implications in art education at middle school level. The theoretical part defines the comcept of evil from a historical standpoint through the study of pertinent research. This part includes interpretation of exhibition entitled "The Effect of Lucifer" from the contemporary art center DOX as well as Philip Zimbard's theories on evil....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.