Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro výuku 2D křivek
Opletal, Pavel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnými křivkami používanými v počítačové grafice. Shrnuje obecnou problematiku těchto křivek a dále se zabývá konkrétními metodami pro jejich výpočet. Popisuje metody užívané pro výpočet Fergusonových kubik, křivek Kochanek-Bartels, Kardinálního splinu, Catmull-Rom splinu, Bézierových křivek a jejich modifikací, Coonsových kubik, Coonsových kubických B-splinů a křivek NURBS. Praktická část této práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace, která demonstruje vybrané křivky.
Křivky v počítačové grafice
Míchal, Luboš ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace, která bude sloužit k názorné ukázce křivek používaných v počítačové grafice. Aplikace je vytvořena v jazyce C++ v prostředí Visual Studio 2005. Pomocí této aplikace lze sledovat jednotlivé kroky výpočtu a zadávat řídící body. Poté je možné pozorovat rozdíly mezi jednotlivými použitými algoritmy. Cílem práce je přiblížit jednotlivé křivky potenciálním zájemcům o toto téma.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Minařík, Antonín ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. Intro se odehrává ve velkoměstě, a jsou popsány techniky využité pro generování všech prvků města. Dále jsou popsány metody snížení velikosti aplikace a systém pro animaci kamery.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Milet, Tomáš ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou intra s omezenou velikostí. Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace. Hlavní část práce popisuje metody pro generování a animaci grafického obsahu. Zabývá se tvorbou textur a geometrie. Další částí jsou fyzikální simulace částicových a elastických systémů.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Minařík, Antonín ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. Intro se odehrává ve velkoměstě, a jsou popsány techniky využité pro generování všech prvků města. Dále jsou popsány metody snížení velikosti aplikace a systém pro animaci kamery.
Křivky v počítačové grafice
Míchal, Luboš ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace, která bude sloužit k názorné ukázce křivek používaných v počítačové grafice. Aplikace je vytvořena v jazyce C++ v prostředí Visual Studio 2005. Pomocí této aplikace lze sledovat jednotlivé kroky výpočtu a zadávat řídící body. Poté je možné pozorovat rozdíly mezi jednotlivými použitými algoritmy. Cílem práce je přiblížit jednotlivé křivky potenciálním zájemcům o toto téma.
Aplikace pro výuku 2D křivek
Opletal, Pavel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnými křivkami používanými v počítačové grafice. Shrnuje obecnou problematiku těchto křivek a dále se zabývá konkrétními metodami pro jejich výpočet. Popisuje metody užívané pro výpočet Fergusonových kubik, křivek Kochanek-Bartels, Kardinálního splinu, Catmull-Rom splinu, Bézierových křivek a jejich modifikací, Coonsových kubik, Coonsových kubických B-splinů a křivek NURBS. Praktická část této práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace, která demonstruje vybrané křivky.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Milet, Tomáš ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou intra s omezenou velikostí. Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace. Hlavní část práce popisuje metody pro generování a animaci grafického obsahu. Zabývá se tvorbou textur a geometrie. Další částí jsou fyzikální simulace částicových a elastických systémů.
Escape Motions: Rozšíření editoru Flame Painter
Piovarči, Rastislav ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce navrhuje a implementuje vylepšení pro původně čistě rastrovou verzi editoru Flame Painter. Mezi hlavní vylepšení, kterými se tato práce zabývá patří vylepšení systému zpětných kroků s ohledem na jeho funkčnost i paměťové nároky a rozšířením editoru o vektorové prvky, které umožňují efektivnější práci s vykreslovanými obrazci. Tato práce vznikala v spolupráci s pracovníky firmy Escape Motions.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.