Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vliv firmy Cambridge Analytica na průběh a výsledky voleb ve vybraných zemích
Velek, Štěpán ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce se věnuje firmě Cambridge Analytica a jejímu působení v rámci politických voleb v několika zemích. V teoretické části vysvětluje fenomény důležité k pochopení praktické části. V první části se věnuje internetu, novým médiím, webu 2.0 i sociálním sítím v čele s Facebookem. Dotýká se politického marketingu a studuje odborné pojmy jako konfirmační zkreslení či komnata ozvěn. Praktická část představuje hlavního aktéra práce, Cambridge Analyticu, a následně plynule míří za jejími hlavními kauzami, tedy prezidentskými volbami v USA v roce 2016 a referendu o vystoupení Spojeného království z EU, které se konalo v témže roce. V další fázi se práce zaměřuje na ožehavé případy ovlivnění prezidentských voleb v Keni a Nigérii a dotýká se také možného ovlivnění voleb v České republice, které se však dosud neprokázalo.
Přínosy lokalizačních služeb pro retail
Prostredný, Ján ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hlavním záměrem této bakalářské práce je analýza využití dostupných lokalizačních technologií pro retailové provozovny a zhodnocení jejich přínosu jak pro zákazníky, tak pro provozovatele. Jedná se především o možnosti přesné lokalizace zákazníka v prodejně, cíleně směřovaná reklama a zasílání informačních zpráv v závislosti na jeho poloze v prodejně. Sledování a vyhodnocování trajektorie pohybu a délky času stráveného na jednotlivých zastávkách v prostorách prodejny.
Cílení reklamy v televizním vysílání
Michelfeit, Radek ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce nejprve popisuje kontext televizního vysílání, stručný vývoj televizního vysílání a specifika na trhu televizních stanic. Podrobněji se zabývá fungováním a financováním televizních stanic, kde zdůrazňuje závislost komerčních televizních stanic na příjmech z pronájmu reklamního prostoru. Dále se práce zabývá cílenou reklamou v televizním vysílání z pohledu zadavatelů reklamy. Popisuje jejich přístup při cíleném marketingu, kritéria při výběru vhodného média pro reklamní sdělení, vhodné televizní stanice, pořadu a druhu sdělení. Popisuje elektronické měření sledovanosti, které pomáhá reklamu vhodně umístit. Navrhuje také využití výzkumů spokojenosti diváka s pořady pro efektivnější zacílení reklamy. Poslední část práce se věnuje výzkumu zacílení reklamy na TV Barrandov. Zkoumá, zda je možné na základě teoreticky popsaných postupů umístit reklamní spoty v praxi tak, aby efektivně působily na vybranou cílovou skupinu.
Sociální sítě: Vznik, vývoj a možná budoucnost
Opálka, Šimon ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Vávrů, Vlastimil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zdokumentovat historii a vývoj sociálních sítí, vhodným způsobem je kategorizovat, dále analyzovat a popsat možná rizika a přínosy spojené s jejich používáním. Část této práce je také věnována možným směrům dalšího vývoje sociálních sítí. Těchto cílů bylo dosaženo prostřednictvím internetových a knižních zdrojů, analýzou konkrétních sociálních sítí a sociologickým průzkumem. Mezi hlavní přínosy této práce patří vytvoření uceleného přehledu o historii sociálních sítí, vytvoření vhodného způsobu jejich členění, podrobný popis s nimi spojených nejzávažnějších rizik, a v neposlední řadě odhad budoucích trendů.
Dopady internetových sociálních sítí na uživatele
Kobrle, Daniel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný stav internetových sociálních sítí a jejich dopady na uživatele. V současnosti se tyto sítě stávají velmi populární a počet jejich uživatelů dramaticky roste. Roste také doba, kterou na těchto sítích tráví. Úvodem je analyzováno, co vedlo ke vzniku sociálních sítí, jaké byly jejich původní cíle a vize, co je podmínkou vzniku velké sítě a jak probíhá přeměna malé sítě na velkou. Dále popisuji, jak se současná politika velkých sítí odklání od původních cílů a vizí. Poté nastiňuji, jak rozsáhlé je komerční využití internetových sociálních sítí a jakým způsobem tyto sítě umožňují vydělávat. Pozornost věnuji hlavně novým typům reklamy, které se na nich uplatňují. Poté je zde popsáno, jak se užívání sociálních sítí projevuje na jejich uživatelích, jaké jsou jejich pozitivní, ale hlavně negativní dopady. Jsou zde popsány změny životního stylu, životního tempa, změny hodnot a substituce osobních forem komunikace způsobené jejich užíváním. Dále také vliv těchto sítí na způsob šíření informací a psychologický rozbor působení sítě na uživatele s jeho následky. Závěrem se zabývám riziky, kterým jsou uživatelé sociálních sítí vystaveni a patogenním jevům, které v jejich důsledku vznikají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.