Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Štěpánek, Ivo ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie firmy. V práci jsou představeny základní metody strategické analýzy vnějšího okolí a interních zdrojů a schopností podniku. S využitím těchto poznatků je dále navržen program pro podporu strategického řízení firmy s cílem usnadnit a zpřehlednit dobře strukturovatelné a kvantifikovatelné metody strategické analýzy, na jejichž základě lze definovat a zvolit optimální strategii.
Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy
Štěpánek, Ivo ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie firmy. V práci jsou představeny základní metody strategické analýzy vnějšího okolí a interních zdrojů a schopností podniku. S využitím těchto poznatků je dále navržen program pro podporu strategického řízení firmy s cílem usnadnit a zpřehlednit dobře strukturovatelné a kvantifikovatelné metody strategické analýzy, na jejichž základě lze definovat a zvolit optimální strategii.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Staňková, Denisa ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Lovíšek, Luboš (oponent)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné podnikatelské strategie, která povede k posílení současné pozice společnosti a růstu tržeb. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou teoreticky popsány metody a postupy použité v praktické části. V druhé části je nejprve analyzováno vnější pak vnitřní prostředí firmy a na základě těchto analýz jsou vytvořeny SWOT analýza a Bostonská matice portfolia. Z nich pak vychází tvorba strategie, která je vypracována pro každou strategickou obchodní jednotku zvlášť. Zvolené strategie jsou dále rozpracovány ve vztahu k marketingu, financím, R&D a produktovému portfoliu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.