Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct marketing a nová média). Praktická část je věnována případové studii zaměřené na BTL aktivity firmy Coca-Cola HBC Česká republika. Je zde rozebrána právě spuštěná komunikační kampaň nových ochucených vod značky Bonaqua. Cílem práce je poukázat na rostoucí význam podlinkových marketingových aktivit a jejich výhody oproti ATL komunikaci při oslovení zákazníka.
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.