Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarová podpora podnikových procesů
Novák, Pavel ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení podnikových procesů ve výrobněobchodní společnosti za vyuţití podpory v informačním systému. Výsledkem práce je návrh změn řízení stávajících procesů a výběr podnikového informačního systému podporující rozhodování managerů na taktické a operativní úrovni. Součástí návrhů je zhodnocení ekonomického přínosu investice do informačního systému.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Softwarová podpora podnikových procesů
Novák, Pavel ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení podnikových procesů ve výrobněobchodní společnosti za vyuţití podpory v informačním systému. Výsledkem práce je návrh změn řízení stávajících procesů a výběr podnikového informačního systému podporující rozhodování managerů na taktické a operativní úrovni. Součástí návrhů je zhodnocení ekonomického přínosu investice do informačního systému.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Návrh a využití klíčových indikátoru výkonnosti podniku
Kubát, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Janda, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodou řízení výkonnosti společnosti podle klíčových ukazatelů výkonnosti. Pozornost je zde věnována jak charakteristickým vlastnostem, tak způsobům návrhu ukazatelů a postupům implementace. Nezůstává pouze u popisu vlastní metody, ale také se věnuji souvisejícím oblastem, jako je manažerský přístup k řízení výkonnosti společnosti corporate performance management (CPM), nebo obor business intelligence. Teoretická část práce je zaměřena na sestavení modelu, podle kterého lze navrhnout pravé klíčové ukazatele výkonnosti s důrazem na úspěšnost celého projektu. Metodika je založena na výběru správných ukazatelů a způsobu jejich implementace, aby byl projekt úspěšný. Zvláštní pozornost je zde věnována konceptu CPM, jako základního principu z nějž klíčové ukazatele vychází. Praktická část se věnuje vlastnímu návrhu klíčových ukazatelů výkonnosti. Nejprve zde jsou na příkladu bankovní společnosti navrženy klíčové ukazatele výkonnosti. Poté byly tyto ukazatele konfrontovány s modelem, sestaveným v teoretické části. Následně byly ukazatele zhodnoceny. Hlavním přínosem této práce je vytvoření modelu, který může sloužit jako návod pro správný návrh klíčových ukazatelů ve společnosti a úspěšné dokončení projektu zavádění těchto ukazatelů. Práci by mohli využít i manažeři firem, které zajímají popsané přístupy k řízení výkonnosti společnosti.
FORMULACE A IMPLEMENTACE DLOUHOUDOBĚ ÚSPĚŠNÉ STRATEGIE
Hrdina, Jiří ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Křapka, Vladimír (oponent)
Stanovení hodnotové výhody pro zákazníka, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurečnčních sil jako podklad pro tvorbu cílů a měřítek s využitím přístupu Balanced Scorecards.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.