Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vidlicové osmiválcové motory BMW
Domský, Viktor ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Práce je zaměřená na vývoj vidlicových osmiválcových motorů společnosti BMW, vyráběných pro sériové, sportovní i závodní vozy. V první části je historie značky BMW a vliv sou-časné legislativy, technika motorů a jejich značení. V druhé části je chronologický přehled vývoje motorů. U motorů v práci jsou zmíněna zajímavá technická řešení, výkonnostní parametry a použití. Vybrané motory jsou srovnány se soudobou konkurencí.
Moderní zážehové motory značky BMW
Šroba, Roman ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Predložená bakalárska práca sa zaoberá modernými zážihovými motormi BMW. Vytvára prehľad o súčasných konštrukčných riešeniach automobilky vyskytujúcich sa v benzínových motoroch. Práca je zameraná na tri hlavné oblasti. Prvá časť popisuje najnovšie a netradičné technológie používané v súčasných zážihových motoroch BMW. Druhá časť je zameraná na konštrukčné riešenia v konkrétnych agregátoch, ich zhodnotenie a prípadné porovnanie so súdobou konkurenciou. V poslednej časti sú popísané hybridné vozidlá a reakcia automobilky na emisné normy s hlavným zameraním na využitie odpadného tepla automobilu.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Sportovní vozy BMW - od historie až po současnost
Bartoš, Martin ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden chronologický přehled nejvýznamnějších sportovních vozů BMW od počátku automobilky až po současné modely, které se určitým způsobem zapsali do historie motoristického sportu. V první části práce je pojednáno o historii automobilky BMW. V další části se pak práce zaměřuje na jednotlivé vozy. U každého modelu je popsáno jeho konstrukční řešení, případně poukázáno na různé netradiční konstrukce. Dále velmi stručný výčet jeho úspěchů na závodních tratích a nakonec jsou uvedeny jeho nejdůležitější technické parametry.
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
Dvanáctiválcové motory BMW
Macek, Libor ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Bakalářská diplomová práce se zabývá zmapováním výroby dvanáctiválcových motorů automobilky BMW, v souladu s platnou soudobou legislativou. V práci je rozpracována problematika konstrukce jednotlivých motorů a materiály s ohledem na současné požadavky. Začátek bakalářské diplomové práce se věnuje historii značky, tzn. založení značky, zakladatelům, prvním vyrobeným kusům, vývoji značky a v neposlední řadě také kultovním vozům. Automobilka v roce 2012 oslavila výročí 25 let dvanáctiválcových motorů. Třetí kapitola se věnuje označení motorů. Jelikož je to komplikované pro pochopení, tak jsem princip označení automobilů rozepsal. Další kapitola je nejobsáhlejší, protože obsahujevýpis motorů, včetně jejich popisu a srovnání s konkurencí. Kromě osobních automobilů je práce krátce zaměřena na motory sportovních automobilů a na prototypy, které nikdy nebyly sériově vyráběny. Poslední kapitola se věnuje použité technice, především variabilnímu časování ventilů a variabilnímu zdvihu ventilů. Kromě toho se zaměřuje na High Precison Injection, Elektronické ovládání škrticích klapek, CAN-Bus a okrajově také na TwinPower Turbo. V závěru bakalářské práce je uveden seznam literatury, seznam tabulek a seznamu obrázků všech motorů nebo vysvětlující obrázky použité techniky. Všechny motory, které se používali do normálních osobních automobilů, jsou srovnány se soudobou konkurencí. Kromě BMW dvanáctiválcové motory totiž používali také Mercedes-Benz, Jaguar a Audi.
Analýza prodejnosti vozidel BMW na českém trhu
Mališová, Linda ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou prodejnosti vozidel značky BMW na českém trhu. Byla popsána produkce současně vyráběných automobilů a dle analýzy stanoveny nejběžněji prodávané modely. Pro tyto modely byl dále zanalyzován historický vývoj a byly popsány změny z hlediska technické úrovně vozidel. Na základě těchto hodnocení bylo provedeno posouzení cenového vývoje jednotlivých modelů, dále pak porovnání poměru ceny prodejní k ceně nové v porovnání s amortizačními stupnicemi, vše v souladu s metodikou Znaleckého standardu č.I/2005
Powertrains of BMW cars
Guláš, Tomáš ; Ramík, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bachelor's thesis deals with the powertrains of the Munich carmaker BMW. It evaluates their historical development, focuses on the interesting innovative solutions in this domain, describes the current status and the success of BMW in the world market, points to a wide perspective and vision for the future car.
Turbochargers for Present Combustion Engines
Šárfy, Ľuboš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis is focused on basic review of turbochargers present´s drive units. Work is specialized search dealing in first part with history and process of supercharging. In second, main part work attends to boost control of turbochargers, multistage supercharging, twin-scroll supercharging and latest design solutions in concrete actual petrol and diesel engines. Final part describes individual parts of turbochargers and failures in use of turbochargers.
Vehicle response when using the Start-Stop system
Vaňková, Denisa ; Kohout, Tomáš (oponent) ; Jelínek, David (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the research of vehicle response in case of using the Start-Stop system in passenger cars with manual and automatic transmission. Values measured using CAN-bus connection of the drivers using Start-Stop system are compared with values from identical vehicles without using the Start-Stop function. A device designed specifically for the purpose of these measurements is used as the control element of the measurements, operating on the basis of a wheel rotating uniformly with the movement of the vehicle and an optical sensor which detects the movement. The measured results are intended to demonstrate the response time of the vehicle using the start-stop function and to determine whether this system has an effect on the starting delay in normal traffic. By using CAN-bus data measurements, detailed start-up graphs are available for all the vehicles studied. The study found that it depends on the type of gearbox used in the vehicle, while with a manual gearbox, Start-Stop does not have a large impact on the flow of traffic in terms of the vehicle's response to the driver. For automatic transmission, it depends on its type, and the differences between individual starts, with the Start-Stop system on and off, differed considerably. The accuracy of the measurement was similar for both measuring devices, but the CAN-bus measurement is more useful, as it is possible to determine the exact course of the start from the obtained data. The manufactured measuring device is easier to operate and the evaluation of the run-up length is done automatically, immediately after the run-up. Based on this work, more extensive research can be carried out in the future, the purpose of which could be to categorize the run-off lengths by individual vehicles, which is particularly important for the purposes of accident analysis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.