Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika recyklace PET lahví: současný stav a perspektivy
Duliková, Michaela ; Stoupalová, Michaela (oponent) ; Čáslavský, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem recyklace PET lahví, a to od třídění odpadu až po využití recyklátu, tzv. „PET flakes“. Hlavním objektem zájmu je proces fyzikální recyklace. Porovnává se suchý recyklační postup s mokrým z pohledu využitých technologií a kvality s důrazem na jakost výsledného produktu (PET flakes) z mokrého recyklačního postupu. V rámci ovlivnění jeho jakosti je diskutována přítomnost blokátorů a polyvinylchloridu, které při recyklaci činí největší potíže. V rámci dalšího využití recyklátu jsou popsány technologie i s požadavky na jakost při zvlákňování, výrobě PET pásek, recyklace formou „bottle to bottle“ (B2B) a další možnosti využití recyklátu.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s.
Očenášková, Markéta ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy nezbytná pro stanovení strategie budoucí orientace firmy.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Dostálová, Jana ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace v této společnosti a následné vytvoření návrhu nového plánu marketingové komunikace v oblasti sociálních sítí. V teoretické části je shrnuta problematika marketingového a komunikačního mixu a dále pak marketingové komunikace v B2B prostředí. Analytická část práce obsahuje analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti především pak rozbor obsahu sdíleného na sociálních sítích touto společností a jejími hlavními konkurenty. Závěrečnou část práce tvoří návrhy vycházející ze zjištěných nedostatků marketingové komunikace zvolené společnosti, zhodnocení přínosů provedených návrhů a finanční odhad jejich realizace.
Posouzení mobilní aplikace firmy a návrh změn
Nobstová, Lada ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením a analýzou současného stavu mobilní aplikace, která slouží jako nástroj pro tvorbu B2B objednávek společnosti Pleas a.s. Následným výsledkem práce by měl být návrh na zlepšení dané aplikace a zhodnocení jejích přínosů.
Návrh elektronického obchodu pro stavebniny
Gryc, Radim ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku elektronického obchodu v oblasti stavebnictví. První část práce popisuje teoretické východiska pro návrh elektronického obchodu a procesy, které vznikají při obchodování se stavebním materiálem. Druhá část je zaměřena na nalezení rozdílů mezi standardním elektronickým obchodem a elektronickým obchodem pro stavebniny a vytvoření návrhu objednávkové procesu.
Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného teoretického pozadí a provedené analýzy společnosti nabízí návrhy k vylepšení vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity práce.
Návrh elektronického obchodu společnosti Vema, a. s.
Jenyš, David ; Sára, Vítězslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci je navrhnut a popsán elektronický obchod pro společnost Vema, a. s., který nabízí software, který společnost vyvíjí. Je zde popsán způsob a návrh zavedení tohoto obchodního prvku, kterým společnost momentálně nedisponuje. Návrhem zpracování se zabývám poté, co jsem zpracoval analýzu současného stavu, z čehož vyplývají jisté výhody i nevýhody. Ty jsem následně zhodnotil a využil tyto znalosti v konečném návrhu řešení. V první části této práce se zabývám obecnou problematikou internetového obchodování, což mi posloužilo jako východisko při návrhu realizace tohoto projektu.
Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. V práci je zpracována problematika marketingu a marketingového plánování. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, aplikovat teoretické poznatky z oblasti marketingu na marketingové procesy v zahraničním obchodě u společnosti KRETZ, zhodnotit současný stav marketingových činností s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení ke komunikaci změny názvu společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o produktech a zvýšení prodejů v zahraničí. Nezbytnou součástí doporučení je i kalkulace nákladů na navrhované změny.
Model marketingu elektronického obchodování
Mejzlík, Vojtěch ; Hejátko,, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ mezinárodního modelu spolupráce mezi oblastí Jižní Ameriky a Evropskou Unií s následnou implementací optimalizace a zavedením marketingové strategie pro návrh elektronického modelu obchodování s konkrétními produkty určenými pro trh Evropské Unie. Výsledkem je posílení celkové přínosnosti, výkonnosti a efektivity rozvíjejících se zemí za předpokladu zavedení biregionální obchodní spolupráce díky elektronickému obchodování.
Návrh internetového obchodu
Outrata, Jakub ; Chytil, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice návrhu internetového obchodu, elektronických objednávkách, o možnostech zlepšení současného klasického stylu prodeje produktů k mnohem efektivnějšímu elektronickému způsobu. Obsahuje návrh internetového obchodu včetně analýzy požadavků společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.