Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trendy vývoje mobilních telefonů
Vít, Kristian ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
V diplomové práci "Trendy vývoje mobilních telefonů" se věnuji detailnímu rozboru trhu s mobilními telefony v globálním měřítku. Mým hlavním cílem je vypracování ucelené analýzy trhu s mobilními telefony zaměřené na telefony s operačním systémem (smartphone). Studii jsem zpracoval hlavně z pohledu klíčových hráčů na trhu a srovnání těchto výrobců. Po popisné části, ve které jsem představil trh jako celek a segmentaci trhu jsem rozdělil podle objemu a hodnoty, se v této pasáži zaměřuji na rozsegmentováni trhu na segmenty podle klíčových hráčů na globálním trhu. Tento popisný segment jsem zakončil segmentací trhu podle výše prodaných mobilních telefonů jednotlivých výrobců a segmentací podle mobilního operačního systému. V praktické části mé práce jsem zanalyzoval společnosti na trhu, které se zabývají výrobou smartphonů. V tomto úseku diplomové práce začínám popisem společností a stručného přehledu o tom, na jaký trh se nejvíce zaměřují a jaké jsou jejich přednosti nebo úskalí. Zaměřuji se na zanalyzování trhu pomocí Porterovy a SWOT analýzy jednotlivých výrobců. V neposlední řadě analyzuji i finanční ukazatele od roku 2007 do současnosti. V závěru práce se dostávám ke svým doporučením, jak by se to mělo a nemělo dělat. Kapitola s výstrahou na co si dát pozor je popsána pomocí výrobků, které v uplynulých letech na trhu selhaly. Na úplném závěru docházím ke zhodnocení a doporučení, které by teoreticky měli přinést kladný vývoj určitému výrobci. Hlavním přínosem diplomové práce je poskytnutí komplexní a detailní analýzy trhu s mobilními telefony a srovnání výrobců smartphonů v globálním měřítku. Jedním z přínosů je shromáždění těchto informací, dat a jejich analýz k popisu aktuálního stavu na trhu, ale i doporučujících postupů, ke kterým jsem došel v průběhu celé práce. Díky unikátnímu zhodnocení celého globálního trhu s výrobci mobilních telefonů, jejich ukazatelů a analýzám či strategickým informací, může být tato práce velmi cenným materiálem pro určitou skupinu čtenářů, kteří chtějí získat přehled nebo hledají přesné informace o výrobci.
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Bernátek, Martin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Z analýzy kampaně vyplynulo že nejdůležitější aspekt ohledně aplikace Data-Driven Marketingu je nutnost zařadit tuto metodu přímo do marketingového plánu. To znamená, že tým připravující tento plán si musí definovat jak bude měřit výkon aktivit. Na základě těchto poznatků může upravit plán kampaně, aby přinesl větší hodnotu společnosti, sledovat jí během kampaně a případně pozměnit co nefunguje a řádně zhodnotit po skončení veškerých aktivit.
Mobilní marketing
Švarc, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.
Hodnotové inovace firmy Apple
Mertl, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu hodnotového management, tak přístupu Applu. V práci jsou kromě produktových inovací rozebírány například i inovace marketingové nebo procesní. Na závěr je předvedeno několik možných adaptací hodnotových inovací podle vzoru Applu na jiných firmách.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.
Apple on Campus v ČR - strategie a pravní rámec
Bernátek, Martin ; Spirit, Michal (vedoucí práce) ; Otčenáš, Pavol (oponent)
Z dotazníků vyplývá, že je potřeba hledat nové uživatele počítačů Mac zejména mezi nově přijatými studenty na Vysokou školu ekonomickou v období začátku zimního semestru, tedy září až listopad. Potom s dlouhodobějším zaměřením na studenty, kterým dosluhuje současný notebook "kolem třetího až čtvrtého roku používání". U těchto se dá předpokládat, že ocení případné výhody platformy Mac. Pro první skupinu, tedy nováčků, ale i pro ostatní je podle mého prioritní přítomnost Back to School programu (tak jak je popsán výše, tedy iPod k počítači zdarma), který by měl být bezpodmínečně spuštěn i u nás. Velký potenciál vidím u současných uživatelů iPod nebo iPhone zařízení, myslím, že kampaň stylu např. "jednoduchost v užívání a design tvého iPodu i v tvém počítači" by mohlo mít úspěch. Stejně tak i připravovaný balíček studentského konta od Komerční banky s notebookem Apple na splátky by mohl být atraktivní volbou pro studenty, které odrazuje cena produktu. Samozřejmě záleží na podmínkách, zejména výši splátek.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.
Mac jako pracovní nástroj studenta VŠE
Hloušek, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na produkty (především počítače) společnosti Apple. Ukazuje strategii společnosti v zahraničních státech a v České republice. Srovnává notebooky od této firmy s konkurenty dostupnými na českém trhu. Hlavním přínosem této práce je posouzení kompatibility operačního systému Mac OS X v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. Dále pak provedení a vyhodnocení průzkumu ohledně počítačů Macintosh mezi studenty na VŠE v Praze. Závěrem jsou nastíněny alternativní možnosti využití výpočetní techniky na VŠE v Praze.
Konkurenceschopnost českého designu
Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem design, jeho vývojem a různými kategoriemi. Dále přibližuje využití designu jako důležitého marketingového nástroje a jeho implementaci v rámci konkurenční strategie modrého oceanu. V praktické části je nastíněna nejprve konkrétní aplikace společnosti Apple computer. Část "Český design" je věnována konkrétním úspěšným spolupracím designérů a českých firem jako jsou Linet, Mattoni, Pivovary Staropramen a další. Na závěr práce nastínňuje proces založení designové značky KATARZE a přínos z její prezetance na akci Designblok.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.