Název: Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Překlad názvu: Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Autoři: Bernátek, Martin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: aktivita; Apple; data-driven marketing; hodnota; Internet; kampaň; zisk; activity; Apple; data-driven marketing; Internet; marketing; profit; value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29692

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-82014


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet