Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Aplikace pro zlepšení životního stylu, koncentrace a kreativity
Okáník, Pavel ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh funkční aplikace pro zefektivnění a zlepšení návyků v rámci osobního rozvoje jedince. Práce je uvozena základním teoretickým pozadím, v druhé části se zaměřuje na analýzu již dostupných mobilních aplikací na trhu. Poslední kapitola popisuje postup řešení od návrhu až po zhodnocení přínosů.
Proposal and Development of Mobile Application for IOS Platform
Štrba, Matej ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of a mobile application for car advertising with the help of modern programming elements. The application is native and developed for Apple iOS platform. The application design is created in Sketch and developed in Xcode.
Návrh a realizace mobilní aplikace pro zařízení iPhone
Vodák, Jakub ; Šmíd, Lubomír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro telefony iPhone od firmy Apple. Aplikace je vystavena a prodávána v elektronickém obchodě App Store. Součástí práce je vytvoření několika marketingových kampaní pro podporu prodeje.
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
Návrh marketingovej stratégie vzdelávacích mobilných aplikácií
Kovácsová, Monika
Diplomová práce je věnovaná návrhu marketingové strategie pro vzdělávací mobilní aplikace od tvůrce Holucent. Úvodem práce jsou představeny termíny z oblasti tvorby marketingových strategií a online marketingu. Na základě analýzy současného stavu je následně vytvořena marketingová strategie, které základem jsou konkrétní marketingová opatření. Způsob kontroly a měření efektivnosti navrhnutých marketingových opatření je realizovaný prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je zlepšení propagace vzdělávacích mobilních aplikací od tvůrce Holucent.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.