| |
| |
| |
| |
|
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
|
| |
|
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
|
|
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
|
|
Návrh marketingovej stratégie vzdelávacích mobilných aplikácií
Kovácsová, Monika
Diplomová práce je věnovaná návrhu marketingové strategie pro vzdělávací mobilní aplikace od tvůrce Holucent. Úvodem práce jsou představeny termíny z oblasti tvorby marketingových strategií a online marketingu. Na základě analýzy současného stavu je následně vytvořena marketingová strategie, které základem jsou konkrétní marketingová opatření. Způsob kontroly a měření efektivnosti navrhnutých marketingových opatření je realizovaný prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je zlepšení propagace vzdělávacích mobilních aplikací od tvůrce Holucent.
|
| |