Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Analýza mikroprostředí vybrané společnosti
KOUDELKOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem bakalářské práce na téma "Analýza mikroprostředí vybrané společnosti" je zjištění postavení společnosti Pivovar Protivín, a.s. na českém trhu za pomoci Porterova modelu pěti sil a zhodnocení ekonomicko-finanční situace za pomoci vybraných ukazatelů.
Návrh marketingové strategie firmy Rostex Vyškov s. r. o.
Vejmolová, Jana ; Horemuž, Ondrej (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ROSTEX VYŠKOV s.r.o. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, rozbor marketingového mixu a SWOT analýza. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Analýza mikroprostředí firmy
FEIKLOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
Venkovské brownfields: Šance pro podnikání
Mičánová, Zuzana ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou brownfields v mikroregionu "Svazek obcí Podkletí". V teoretické části se práce zaměřuje na základní terminologii související s tématem práce, popisuje nejvýznamnější překážky při revitalizaci brownfields a přístupy k řešení této problematiky v České republice a ve vybraných zahraničních státech. Uvádí také přehled finančních nástrojů podporujících revitalizaci nebo rekonverzi brownfields a metodiku práce. V analytické části jsou charakterizovány veškeré zjištěné brownfields v mikroregionu Svazek obcí Podkletí. Na základě analýzy zjištěných brownfields a daného mikroprostředí jsou v práci vyhodnoceny jednotlivé lokality podle jejich šance na snadnou a rychlou regeneraci a jejich připravenosti pro revitalizaci malými podnikateli. Všechny brownfields jsou také posouzeny z pohledu jejich možného využití pro různé oblasti malého a drobného podnikání.
Ocenění společnosti Kordárna, a.s.
Pinka, Petr ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce si dává za úkol ocenit Společnost Kordárna a.s. za účelem jejího prodeje v rámci reorganizace jakožto nelikvidačního řešení její insolvence. Ocenění společnosti Kordárna a.s. je provedeno k datu 1. 1. 2009, kdy se společnost v důsledku řady nepříznivých faktorů dostává do existenčních potíţí, které je třeba promptně řešit. V rámci vyšší míry uspokojení věřitelů je zpracován a povolen reorganizační plán společnosti, jehoţ nedílnou součástí je i kýţené ocenění společnosti Kordárna a.s. za účelem jejího prodeje novému investorovi. V rámci této problematiky je v diplomové práci zpracována jak detailní externí a interní analýza společnosti, tak finanční analýza uplynulých 5ti období (roky 2004 -- 2008). Následně je na základě řady předpokladů vypracován finanční plán na 4 následující období (2009 - 2012) a provedeno ocenění společnosti Kordárna na základě 4 oceňovacích metod -- FCFF, FCFE, EVA a Metody likvidační hodnoty.
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
ALEXOVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.