Název: Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
Překlad názvu: City marketing as a factor of regional developement on the example of Nové Hrady
Autoři: HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza makroprostředí; analýza mikroprostředí; Marketing; marketing měst a obcí; marketingové prostředí; marketingový mix; Porterův model; regionální rozvoj; STEP analýza; SWOT analýza; city marketing; macro-environment analysis; Marketing; marketing environment; marketing mix; micro-; municipalities; Porter; regional development; STEP and SWOT analysis
Citace: HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna. Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet