Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama cílená na děti na sociálních sítích a její reflexe touto cílovou skupinou
Mimochodková, Ráchel ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje reklamě cílené na děti na sociálních sítích, která bývá často vystavena kritice a je řešena především její etická stránka, jelikož se v případě dětí jedná o nejcitlivější cílovou skupinu. První část práce je zaměřena obecně na reklamu cílenou na děti, její právní regulaci obsahujcí také příklady ze zahraničí a psychologický profil dětí. Praktická část práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a reklamu, kterou na něm influenceři zveřejňují. V této souvislosti dochází především k diskuzi ohledně transparentnosti influencerů a potřeby reklamní příspěvky náležitě označovat. Cílem práce je zjistit, zda dokáží děti tento způsob reklamy identifikovat a také ukázat, jak ho reflektují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.