Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hydraulické tlumiče podvozků kolejových vozidel
Odehnal, Lukáš ; Jeniš, Filip (oponent) ; Kubík, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá především konstrukčním řešením různých adaptivních tlumičů určených pro podvozky kolejových vozidel. Nejprve je sestaven obecný přehled informací týkajících se tohoto tématu. Následně jsou v hlavní části práce detailněji rozebrány současné konstrukce adaptivních tlumičů, které již byly testovány v praxi. Na závěr práce jsou konstrukce tlumičů včetně použitých parametrů porovnány za účelem získání dostatečně velkého statistického souboru, který by měl vést k usnadnění vývoje nového elektronicky řiditelného tlumiče na VUT v Brně.
Magnetoreologický tlumič pro formuli Student
Dlápal, Václav ; Strecker, Zbyněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, výrobou a testováním funkčního vzorku magnetoreologického tlumiče pro vozidlo kategorie Formule Student. Cílem bylo navrhnout a otestovat tlumič s obdobnými tlumicími vlastnostmi, jako má konvenční tlumič na zvoleném vozidle. Návrhové tlumicí charakteristiky tlumiče byly stanoveny pomocí čtvrtinového modelu vozidla a vyhodnoceny srovnáním dosažených minimální přítlačný sil pneumatiky. Porovnávány byly charakteristiky konvenčního a navrhovaného tlumiče. Dále je uvedena pevnostní kontrola navržených dílů, hydraulická a statická magnetická analýza. V práci je také popsána výroba specifického dílu magnetoreologického tlumiče – pístu. Vyrobený funkční vzorek byl otestován a naměřené tlumicí charakteristiky byly podrobně analyzovány.
Magnetoreologický tlumič pro formuli Student
Dlápal, Václav ; Strecker, Zbyněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, výrobou a testováním funkčního vzorku magnetoreologického tlumiče pro vozidlo kategorie Formule Student. Cílem bylo navrhnout a otestovat tlumič s obdobnými tlumicími vlastnostmi, jako má konvenční tlumič na zvoleném vozidle. Návrhové tlumicí charakteristiky tlumiče byly stanoveny pomocí čtvrtinového modelu vozidla a vyhodnoceny srovnáním dosažených minimální přítlačný sil pneumatiky. Porovnávány byly charakteristiky konvenčního a navrhovaného tlumiče. Dále je uvedena pevnostní kontrola navržených dílů, hydraulická a statická magnetická analýza. V práci je také popsána výroba specifického dílu magnetoreologického tlumiče – pístu. Vyrobený funkční vzorek byl otestován a naměřené tlumicí charakteristiky byly podrobně analyzovány.
Hydraulické tlumiče podvozků kolejových vozidel
Odehnal, Lukáš ; Jeniš, Filip (oponent) ; Kubík, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá především konstrukčním řešením různých adaptivních tlumičů určených pro podvozky kolejových vozidel. Nejprve je sestaven obecný přehled informací týkajících se tohoto tématu. Následně jsou v hlavní části práce detailněji rozebrány současné konstrukce adaptivních tlumičů, které již byly testovány v praxi. Na závěr práce jsou konstrukce tlumičů včetně použitých parametrů porovnány za účelem získání dostatečně velkého statistického souboru, který by měl vést k usnadnění vývoje nového elektronicky řiditelného tlumiče na VUT v Brně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.