Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace dynamiky jízdy nákladního vozidla
Jobánek, Vojtěch ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Pomocí nákladních automobilů je možné převážet náklad na velké vzdálenosti. Se zvyšující poptávkou po přepravě se výrobci nákladních aut zaměřují na efektivnost provozu. Práce se zabývá simulací jízdy. Jednotlivé možnosti provedení podvozků jsou popsány v rešerši, na jejímž základě jsou zvoleny počáteční hodnoty pro simulaci. Na modelu soupravy byly provedeny dynamické testy, které byly následně vyhodnoceny.
Virtuální testování autonomních vozidel
Matušková, Lucie ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá virtuálnímu testování autonomních vozidel. V teoretické části je popsáno autonomní vozidlo, problematika testování autonomních vozidel. Dále je práce zaměřena na popis softwarů ADAMS Car a Virtual test drive. Virtual test drive je popisován z největší části, protože obsahuje i praktickou část práce, kterou je práce se softwarem.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Návrh řídícího algoritmu ABS pro nákladní vozidlo
Slepánek, David ; Porteš, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řídícího algoritmu ABS pro nákladní vozidlo. V první části je čtenář seznámen s historií a prvním použitím anti-blokovacího systému, jeho principy a hlavními funkcemi. Jsou zde také nastíněny algoritmy řízení a kontrola funkčnosti systému. Druhá část je věnována dynamickému modelu, programům a prostředím ADAMS Car a MATLAB Simulink. Dále se v této části nachází popis algoritmu, jeho parametrů a základní ověření funkčnosti. Popsána je také simulace, propojení programů, testování a odladění. Závěrečná část je věnována výsledkům a jejich vyhodnocení.
Virtuální testování autonomních vozidel
Matušková, Lucie ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá virtuálnímu testování autonomních vozidel. V teoretické části je popsáno autonomní vozidlo, problematika testování autonomních vozidel. Dále je práce zaměřena na popis softwarů ADAMS Car a Virtual test drive. Virtual test drive je popisován z největší části, protože obsahuje i praktickou část práce, kterou je práce se softwarem.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Návrh řídícího algoritmu ABS pro nákladní vozidlo
Slepánek, David ; Porteš, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řídícího algoritmu ABS pro nákladní vozidlo. V první části je čtenář seznámen s historií a prvním použitím anti-blokovacího systému, jeho principy a hlavními funkcemi. Jsou zde také nastíněny algoritmy řízení a kontrola funkčnosti systému. Druhá část je věnována dynamickému modelu, programům a prostředím ADAMS Car a MATLAB Simulink. Dále se v této části nachází popis algoritmu, jeho parametrů a základní ověření funkčnosti. Popsána je také simulace, propojení programů, testování a odladění. Závěrečná část je věnována výsledkům a jejich vyhodnocení.
Simulace dynamiky jízdy nákladního vozidla
Jobánek, Vojtěch ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Pomocí nákladních automobilů je možné převážet náklad na velké vzdálenosti. Se zvyšující poptávkou po přepravě se výrobci nákladních aut zaměřují na efektivnost provozu. Práce se zabývá simulací jízdy. Jednotlivé možnosti provedení podvozků jsou popsány v rešerši, na jejímž základě jsou zvoleny počáteční hodnoty pro simulaci. Na modelu soupravy byly provedeny dynamické testy, které byly následně vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.