Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Programování jednočipových mikrokontrolérů
Jirka, Roman ; Strnadel, Josef (oponent) ; Schwarz, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá jednočipovými mikrokontroléry. Cílem je seznámit zájemce  s nejznámějšími jádry univerzálních mikrokontrolérů, uvést vlastnosti jednotlivých jader, výhody, nevýhody a rozdíly. Součástí práce je sada příkladů pro mikrokontrolér M68HC908LJ12 vypracovaná ve vývojovém prostředí CodeWarrior.
Vytvoření modelu procesoru 8051
Krůpa, Tomáš ; Kajan, Michal (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Počítačové modelování je dnes velmi důležitou součástí vývojového cyklu téměř každého nového produktu. Cílem této bakalářské práce je vytvoření modelu mikrokontroléru 8051, který by měl rozšířit portfolio upravitelných procesorů dostupných v prostředí Codasip. Model je popsán na dvou úrovních abstrakce na úrovni jednotlivých instrukcí a na úrovni procesorových cyklů. K ověření modelu byly použity programy v ANSI C překládané pomocí volně dostupného překladače SDCC.
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.
Simulace architektury mikroprocesoru 8051
Šimon, Petr ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
V dnešní době je více jak 90% procesorů používáno ve vestavěných systémech. Návrh procesorů pro vestavěná zařízení se stává čím dál složitější, a proto je nutné tuto práci co nejvíce automatizovat. Tato bakalářská práce se věnuje návrhu mikrokontroléru 8051. Návrh je proveden podle dostupné dokumentace a k popisu procesoru je použit jazyk ISAC. Výsledný model je ověřen řadou simulací, které jsou na konci práce analyzovány.
Vytvoření modelu procesoru 8051
Krůpa, Tomáš ; Kajan, Michal (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Počítačové modelování je dnes velmi důležitou součástí vývojového cyklu téměř každého nového produktu. Cílem této bakalářské práce je vytvoření modelu mikrokontroléru 8051, který by měl rozšířit portfolio upravitelných procesorů dostupných v prostředí Codasip. Model je popsán na dvou úrovních abstrakce na úrovni jednotlivých instrukcí a na úrovni procesorových cyklů. K ověření modelu byly použity programy v ANSI C překládané pomocí volně dostupného překladače SDCC.
Programování jednočipových mikrokontrolérů
Jirka, Roman ; Strnadel, Josef (oponent) ; Schwarz, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá jednočipovými mikrokontroléry. Cílem je seznámit zájemce  s nejznámějšími jádry univerzálních mikrokontrolérů, uvést vlastnosti jednotlivých jader, výhody, nevýhody a rozdíly. Součástí práce je sada příkladů pro mikrokontrolér M68HC908LJ12 vypracovaná ve vývojovém prostředí CodeWarrior.
Simulace architektury mikroprocesoru 8051
Šimon, Petr ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
V dnešní době je více jak 90% procesorů používáno ve vestavěných systémech. Návrh procesorů pro vestavěná zařízení se stává čím dál složitější, a proto je nutné tuto práci co nejvíce automatizovat. Tato bakalářská práce se věnuje návrhu mikrokontroléru 8051. Návrh je proveden podle dostupné dokumentace a k popisu procesoru je použit jazyk ISAC. Výsledný model je ověřen řadou simulací, které jsou na konci práce analyzovány.
Návrh a realizace učební pomůcky „LOGIK“
Pučegl, Pavel ; Krček, Petr (oponent) ; Marada, Tomáš (vedoucí práce)
Postupné dosluhování a nepříliš velká spokojenost s provedením stávajících panelů pro výuku předmětu „Logické řízení a programovatelné automaty“ vedlo Ústav automatizace a informatiky Vysokého učení technického v Brně k rozhodnutí ke zkonstruování nové učební pomůcky „LOGIK“. Tato pomůcka by měla pomoci při praktickém ověřování znalostí nabytých při výuce předmětu. Studenti by měli mít možnost na této pomůcce realizovat zapojení úloh pomocí kombinačních a sekvenčních logických obvodů. Cílem této práce je návrh a následná realizace této učební pomůcky tak, aby mohla být v budoucnu skutečně použita při výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.