Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu
Kresta, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení modelu prostoru pro diferenciál s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro/ENGINEER. Další část popisuje tvorbu modelu sériového otevřeného diferenciálu. Hlavní pozornost je věnována návrhu obou variant lamelového samosvorného diferenciálu a rozboru problémů řešených u jednotlivých součástí. Dále je v této práci provedena analýza napjatosti vybraných částí – klece, víka diferenciálu a jejich porovnání před a po optimalizaci.
Výpočet aerodynamiky závodního automobilu
Vančura, Jan ; Šálený, Vratislav (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na výpočty aerodynamických charakteristik závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení CFD modelu s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro Engineer. V průběhu vytváření této práce byly zjištěny vlivy přídavných aerodynamických prvků závodního automobilu na výsledné zatížení náprav.
Návrh bezsynchronní převodovky závodního automobilu
Pokorný, Lukáš ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh vhodné přestavby automobilové převodovky určené pro závodní automobil. Popisuje jednotlivé kroky nutné k vytvoření výsledného řešení. Dále popisuje práci se 3D scannerem ATOS a softwarem Pro Engineer.
Návrh replikované výroby zvolené součásti za využití technologie Reverse engineering a Rapid prototyping
Kolář, Jakub ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Slaný, Martin (vedoucí práce)
Tato práce, vypracovaná jako diplomový projekt na VUT v Brně, v teoretické části popisuje nejpoužívanější metody Reverse Engineering a Rapid Prototyping. U jednotlivých metod je uvedena jejich charakteristika, možnost využití v technické praxi a shrnuty celkové výhody či nevýhody. Praktická část této práce se zabývá jejich aplikací na konkrétním příkladu. Cílem práce je získání digitalizovaného modelu blinkru Škody 1000 pomocí optického skeneru ATOS, vytvoření nového master modelu v softwaru CATIA, provedení jeho rozměrové analýzy vůči skenu a následné navržení vhodné výrobní technologie s ohledem na funkční vlastnosti dílu.
Návrh replikované výroby zvolené součásti za využití technologie Reverse engineering a Rapid prototyping
Kolář, Jakub ; Jaroš, Aleš (oponent) ; Slaný, Martin (vedoucí práce)
Tato práce, vypracovaná jako diplomový projekt na VUT v Brně, v teoretické části popisuje nejpoužívanější metody Reverse Engineering a Rapid Prototyping. U jednotlivých metod je uvedena jejich charakteristika, možnost využití v technické praxi a shrnuty celkové výhody či nevýhody. Praktická část této práce se zabývá jejich aplikací na konkrétním příkladu. Cílem práce je získání digitalizovaného modelu blinkru Škody 1000 pomocí optického skeneru ATOS, vytvoření nového master modelu v softwaru CATIA, provedení jeho rozměrové analýzy vůči skenu a následné navržení vhodné výrobní technologie s ohledem na funkční vlastnosti dílu.
Návrh bezsynchronní převodovky závodního automobilu
Pokorný, Lukáš ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh vhodné přestavby automobilové převodovky určené pro závodní automobil. Popisuje jednotlivé kroky nutné k vytvoření výsledného řešení. Dále popisuje práci se 3D scannerem ATOS a softwarem Pro Engineer.
Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu
Kresta, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení modelu prostoru pro diferenciál s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro/ENGINEER. Další část popisuje tvorbu modelu sériového otevřeného diferenciálu. Hlavní pozornost je věnována návrhu obou variant lamelového samosvorného diferenciálu a rozboru problémů řešených u jednotlivých součástí. Dále je v této práci provedena analýza napjatosti vybraných částí – klece, víka diferenciálu a jejich porovnání před a po optimalizaci.
Výpočet aerodynamiky závodního automobilu
Vančura, Jan ; Šálený, Vratislav (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na výpočty aerodynamických charakteristik závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení CFD modelu s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro Engineer. V průběhu vytváření této práce byly zjištěny vlivy přídavných aerodynamických prvků závodního automobilu na výsledné zatížení náprav.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.