Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Středisko volného času Kostka
Křenková, Romana ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je novostavba školního zařízení Střediska volného času Kostka. SVČ je samostatně stojící objekt na mírně svažitém pozemku, se dvěma nadzemními podlažími. Objekt není podsklepen. SVČ se nachází vedle mateřské školy a základní školy. Dispozičně zahrnuje objekt 11 učeben a je navržen pro 163 dětí. Obvodové, vnitřní nosné i nenosné stěny jsou navrženy z cihelných bloků. Stropy jsou tvořeny pomocí předpjatých stropních panelů. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou a pochozí intenzivní zelenou střechou.
Školní zralost a počátek školní docházky z pohledu rodičů žáků základních škol na kladensku
Hermanová, Zuzana ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat školní zralostí, stadiem psychologického vývoje v předškolním a raně školním věku. Bude řešen pohled rodičů budoucích žáků ze tří kladenských základních škol na školní zralost a počátek školní docházky a v tomto smyslu budou výsledky dotazníkového šetření porovnány s výzkumem z roku 2011. Teoretická část bude řešit dítě v předškolním věku z různých úhlů pohledu, jeho vývoj kognitivní, socializační a další. Dále se budu zabývat školní zralostí a školní připraveností, kognitivním, somatickým i emocionálním stupněm vývoje dítěte při nástupu školní docházky. Zevrubně budou představeny tři základní školy, kde byl výzkum realizován. Část praktická analyzuje dotazníkové šetření, realizované v den zápisu do prvních ročníků v ZŠ Kladno, C. Boudy 1188 z roku 2011, které jsem po třech letech zopakovala a rozšířila o výzkum na ZŠ Kladno, Vašatova a ZŠ Kladno, Vodárenská. Získáním výsledků dotazníkového šetření ze tří škol vznikne širší vhled do problematiky z hlediska zájemců o vzdělávání z řad rodičů budoucích prvňáčků.
Specifické potřeby dítěte s diabetes mellitus 1. typu v rámci předškolního a základního vzdělávání
PRAGEROVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí a žáků s diabetes mellitus 1. typu. Zaměřuje se na způsoby naplňování specifických potřeb plynoucích ze zdravotního znevýhodnění a jakým způsobem je dítě s diabetem začleňováno do školních aktivit. V úvodu práce je charakterizována podstata tohoto chronického onemocnění, jeho léčba a způsoby kompenzace s využitím nejnovějších technologií v monitoraci glykémie a aplikaci inzulínu. Dále jsou v práci přiblíženy možné rizikové situace, se kterými se lze v průběhu vzdělávacího procesu dítěte setkat a jakým způsobem na takové situace reagovat. Praktická část se opírá o přímé zkušenosti rodičů diabetických dětí, které navštěvují školní zařízení. Výzkum je orientován na rodiče dětí, které navštěvují mateřskou školu a 1. stupeň základního vzdělávání.
Školy a školská zařízení - za školní rok 2014/2015
Český statistický úřad
Souhrnné tabulky za předškolní, základní, střední a vyšší odborné vzdělávání, za vysoké školy, základní umělecké školy, dále za zařízení pro výkon ústavní ochranné péče i dětské domovy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Školní zralost a počátek školní docházky z pohledu rodičů žáků základních škol na kladensku
Hermanová, Zuzana ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat školní zralostí, stadiem psychologického vývoje v předškolním a raně školním věku. Bude řešen pohled rodičů budoucích žáků ze tří kladenských základních škol na školní zralost a počátek školní docházky a v tomto smyslu budou výsledky dotazníkového šetření porovnány s výzkumem z roku 2011. Teoretická část bude řešit dítě v předškolním věku z různých úhlů pohledu, jeho vývoj kognitivní, socializační a další. Dále se budu zabývat školní zralostí a školní připraveností, kognitivním, somatickým i emocionálním stupněm vývoje dítěte při nástupu školní docházky. Zevrubně budou představeny tři základní školy, kde byl výzkum realizován. Část praktická analyzuje dotazníkové šetření, realizované v den zápisu do prvních ročníků v ZŠ Kladno, C. Boudy 1188 z roku 2011, které jsem po třech letech zopakovala a rozšířila o výzkum na ZŠ Kladno, Vašatova a ZŠ Kladno, Vodárenská. Získáním výsledků dotazníkového šetření ze tří škol vznikne širší vhled do problematiky z hlediska zájemců o vzdělávání z řad rodičů budoucích prvňáčků.
Středisko volného času Kostka
Křenková, Romana ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je novostavba školního zařízení Střediska volného času Kostka. SVČ je samostatně stojící objekt na mírně svažitém pozemku, se dvěma nadzemními podlažími. Objekt není podsklepen. SVČ se nachází vedle mateřské školy a základní školy. Dispozičně zahrnuje objekt 11 učeben a je navržen pro 163 dětí. Obvodové, vnitřní nosné i nenosné stěny jsou navrženy z cihelných bloků. Stropy jsou tvořeny pomocí předpjatých stropních panelů. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou a pochozí intenzivní zelenou střechou.
Prognóza obsazenosti školních zařízení Chocně do roku 2015 prostřednictvím časových řad
Leová, Monika ; Arltová, Markéta (vedoucí práce) ; Langhamrová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou demografického vývoje a analýzou návštěvnosti mateřských a základních škol ve městě Choceň. Cílem práce je za pomoci časových řad stanovit prognózu počtu dětí, které budou tyto školní instituce navštěvovat do roku 2015. Předpovídané počty dětí jsou následně porovnány se současnými kapacitami školních zařízení a k závěru jsou navrhnuta příslušná řešení. Vzorový postup a dosažené prognózy mohou být v budoucnu nápomocné Městskému úřadu Choceň v předcházení problémů ohledně obsazenosti mateřských a základních škol.
Nezdravé formy stravování ve školských zařízeních (mimo školní kuchyně) u dětí s disabilitou zrakovou, sluchovou, mentální, tělesnou ve věku 8 -15 let v jihočeském kraji.
SVOBODOVÁ, Jana
Úkolem je sledování nezdravých forem stravování (mimo školní kuchyně) u dětí s disabilitou zrakovou, sluchovou, mentální a tělesnou ve věku 8-15 let v Jihočeském kraji. Cílem je zjištění možnosti stravování dětí, využívání bufetů, automatů a zjištění kvality tohoto jídla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.