Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Co se žáci naučili v hodinách výtvarné výchovy
Hrabánková, Ilona ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Diplomová práce má charakter výzkumného šetření, zaměřeného na rozpoznávání výtvarně vzdělávacích zisků v hodinách výtvarné výchovy uči tel i i žáky na pr imárním stupni školy. Vychází z empir ického výzkumu tvořeného třemi výzkumnými etapami , které řešily zkoumanou problematiku pomocí tř í různých metod. Na výzkumu se v jednot livých etapách podí lel i žáci čtvr tého ročníku základní školy v Praze 10, uči telé primárního stupně základních škol a ve třet í etapě byly zkoumány zápisy ve třídních knihách třetího až pátého ročníku. Výsledky ukazuj í, z jakého úhlu pohledu žáci svoj i práci vyhodnocuj í a co je pro ně v dané výtvarné hodině důleži té. U uči telů přetrvávaj í problémy s identif ikací učiva v základních kurikulár ích dokumentech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Cíle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání v praxi výtvarné výchovy
Kolebabová, Zuzana ; Kitzbergerová, Leonora (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi naplňování cílů Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání v praxi výtvarné výchovy v podobě návrhu učebních osnov pro sedmý ročník druhého stupně. Práce odráží osobní přístup autorky k formulování obsahů těchto osnov. Teoretická část se zaměřuje na zkoumání RVP ZŠ pro druhý stupeň hledání prostředků naplnění cílů v podobě učebních osnov pro sedmý ročník druhého stupně. Zjištění teoretické části jsou doplněna o komparaci kulikulárních dokumentů pro výtvarnou výchovu České Republiky a Velké Británie. Empirická část popisuje postupy vedoucí k definování učebních osnov. Zahrnuje rozbor postupu stanovení obsahu učebních osnov, který vychází především z pedagogické praxe autorky a který je následován osobním pojetím požadavků RVP ZV v podobě realizace výuky zameřené na proces tvorby. Dále je zde popsán proces analýzy vlastní výuky v souvislosti se zkoumáním pojetí RVP ZV u vybrané ZŠ s použitím metod akčního výzkumu. Didaktická část uzavírá proces aplikováním zjištěných poznatků do výuky prostřednictvím dvou vyučovacích celků, které jsou realizovány a hodnoceny. Výstupem zkoumání praktické zkušenosti a teoretických podkladů jsou nejen učební osnovy pro sedmý ročník, ale také návrh postupu pro zpracování těchto osnov v podobě grafického přehledu. Klíčová...
Co se žáci naučili v hodinách výtvarné výchovy
Hrabánková, Ilona ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Diplomová práce má charakter výzkumného šetření, zaměřeného na rozpoznávání výtvarně vzdělávacích zisků v hodinách výtvarné výchovy uči tel i i žáky na pr imárním stupni školy. Vychází z empir ického výzkumu tvořeného třemi výzkumnými etapami , které řešily zkoumanou problematiku pomocí tř í různých metod. Na výzkumu se v jednot livých etapách podí lel i žáci čtvr tého ročníku základní školy v Praze 10, uči telé primárního stupně základních škol a ve třet í etapě byly zkoumány zápisy ve třídních knihách třetího až pátého ročníku. Výsledky ukazuj í, z jakého úhlu pohledu žáci svoj i práci vyhodnocuj í a co je pro ně v dané výtvarné hodině důleži té. U uči telů přetrvávaj í problémy s identif ikací učiva v základních kurikulár ích dokumentech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Můj oblíbený hrdina
Hájková, Klára ; Cikánová, Karla (vedoucí práce) ; Arbanová, Linda (oponent)
Diplomová práce se zabývá definicí hrdiny v zajímavých kontextech v různých historických údobích. Sleduje preference a proměny. Uvádí příklady některých hrdinů, idolů a osobností. Analyzuje rozdílné identifikace oblíbeného hrdiny u dětí ve věku 7 - 11 let, na 1. stupni ZŠ. Zjišťuje, odkud děti svého oblíbeného hrdinu znají, a který hrdina se opakuje u více žáků. Práce ukazuje možnosti tématu "oblíbeného hrdiny" ve školní praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.