|
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
|
|
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
|
|
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
|
|
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
|
|
Implementace projektového řízení při zpracovávání zakázek ve společnosti Interoute Communications, Ltd
Kašpar, Vítězslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza problémů souvisejících s řízením zpracování zákazníky objednaných služeb, kterým čelí společnost Interoute Communications Limited, a návrh změny procesu vytvořením projektového řízení podle metodiky PRINCE2, který bude obsahovat řadu opatření proti těmto problémům. Teoretická a metodologická část práce popisuje nejprve základní charakteristiky projektu a nástroje používané v projektovém řízení. Dále je věnována pozornost rozboru několika nejznámějších metodik projektového řízení s důrazem na metodiku PRINCE2. V analytické části je nejdříve proveden popis procesu řízení objednávek a rozbor hlavních problémů a následně je rozpracován návrh implementace projektového řízení do procesu dodání objednaných služeb.
|
|
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.
|