Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
Implementace projektového řízení při zpracovávání zakázek ve společnosti Interoute Communications, Ltd
Kašpar, Vítězslav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza problémů souvisejících s řízením zpracování zákazníky objednaných služeb, kterým čelí společnost Interoute Communications Limited, a návrh změny procesu vytvořením projektového řízení podle metodiky PRINCE2, který bude obsahovat řadu opatření proti těmto problémům. Teoretická a metodologická část práce popisuje nejprve základní charakteristiky projektu a nástroje používané v projektovém řízení. Dále je věnována pozornost rozboru několika nejznámějších metodik projektového řízení s důrazem na metodiku PRINCE2. V analytické části je nejdříve proveden popis procesu řízení objednávek a rozbor hlavních problémů a následně je rozpracován návrh implementace projektového řízení do procesu dodání objednaných služeb.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.