Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka olympijský víceboj
Gabrielová, Linda ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka Olympijský víceboj Cíle: Cílem práce je zhodnotit projekt na podporu sportu dětí s názvem "Sazka Olympijský víceboj" z hlediska organizačního i z pohledu úspěšnosti. Získaná data slouží k analyzování možností a limitujících faktorů projektu, což vede k vytvoření doporučení na jeho zkvalitnění v dalších letech. Metody: Zvolený výzkum je kvalitativního rázu a využívá metody případové studie. Data se zjišťují pomocí rozhovorů a analýzy dokumentů, jenž vyústí do SWOT analýzy. Výsledky: Výsledky práce tvoří návrhy a doporučení na pořádání propagační akce pro zapojení dětí do sportu "Sazka Olympijský víceboj". Na základě případové studie se zjistily silné a slabé stránky projektu a definovaly se příležitosti a hrozby. Formulovaná doporučení mohou sloužit pro realizaci projektu v dalších letech. Klíčová slova: účast ve sportu, děti, Český olympijský výbor, podpora sportu
Analysis of the sporting achievements of young Czech athletes at the European Olympic Youth Festivals (EYOF) and Youth Olympic Games (YOG) following their participation and sports results at Olympics.
Janáčik, Tomáš ; Doktor, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, František (oponent)
Názov: Analýza športových výsledkov mladých českých športovcov na Európskych olympijských festivaloch mládeže (EYOF) a Olympijských hrách mládeže (YOG) v nadväznosti na ich účasť a športové výsledky na OH, ZOH Ciele: Cieľom diplomovej práce je spracovať prehľad účastí a výsledkov mladých českých športovcov na EYOF a YOG a následne na základe analýzy a štatistického spracovania zdokumentovať ako sa títo športovci uplatnili v súťažiach olympijských hier. Metódy: Vzhľadom na špecifickú tematiku musela byť štruktúra celej práce a použitie metód prispôsobené naším potrebám. Prvé dve podkapitoly analytickej časti majú deskriptívne-analytický charakter, ide teda o teoretickú prácu. Ďalšie podkapitoly sa venujú štatistickému spracovaniu získaných údajov, ich explanácii, práca tu má štatisticko- analytický charakter. V tejto časti sa práca opiera o sekundárnu analýzu dát, a teda sa jedná o výskumnú metódu kvalitatívneho výskumu. Výsledky: V úvode analytickej časti práce sme spracovali prehľad účastí mladých českých športovcov a ich výsledkov v jednotlivých športoch a disciplínach na Európskych olympijských festivaloch mládeže a Olympijských hrách mládeže od roku 1991 do roku 2015. Na základe týchto prehľadov sme hľadali športovcov, ktorých účasť z týchto podujatí pokračovala aj na olympijských hrách....
Porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru v roce 2014 a návrh jejich vzájemné spolupráce
Hanus, Josef ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
(abstrakt) Sport je celospolečenský fenomén utvářející pozitivní hodnoty a přispívající ke zdravému životnímu stylu. A jako takový je samozřejmě i součástí života lidí s handicapem. Ovšem mezi sportem zdravých a handicapovaných panují značné rozdíly, co se týče financování i zájmu veřejnosti. Cílem této práce je proto na základě porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru navrhnout zefektivnění jejich vzájemné spolupráce za účelem poskytnutí pokud možno co nejrovnějších podmínek zdravým a handicapovaným sportovcům na všech výkonnostních úrovních. V práci jsem použil metodu deskriptivní analýzy a v jejím závěru navrhuji konkrétní komunikační řešení, která by měla vést k naplnění cíle práce. Na základě porovnání a analýzy komunikace obou zmíněných subjektů se domnívám, že zavedení užší spolupráce povede nejen k finanční úspoře v marketingové oblasti, ale zároveň k nárůstu počtu fanoušků, zvýšení mediálního zájmu a tím v konečném důsledku také ke zvýšení finančních příjmů.
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace
Olympismus z pohledu práva duševního vlastnictví
Fráňová, Jana ; Holcová, Irena (oponent) ; Křesťanová, Veronika (oponent)
Olympismus z pohledu práva duševního vlastnictví Duševní vlastnictví je právní obor dotýkající se v různé intenzitě mnoha sfér a oblastí lidského života a spolu s technickým vývojem a globalizací lidského života nabývá stále více na své aktuálnosti a na svém významu, v důsledku čehož zaznamenává intenzivní vývoj i právě tento právní obor sám. Olympismus je tradiční pojem evokující sportovní idee, hluboké zážitky z výkonů založených na tělesné i duševní připravenosti a výkonnosti, emoce a svým způsobem též životní filosofii a intelektuální hodnoty, ale stále více a více též významnou ekonomickou veličinu. Tato rigorózní práce vychází ze silného respektu vůči oběma těmto pojmům, tedy vůči duševnímu vlastnictví a právní disciplínou tento obor studující, analyzující, prohlubující dále rozvíjející, a vůči olympismu, a jeho přetrvávající nesporné smysluplnosti a účinnosti, a z přesvědčení o koherenci těchto pojmů jak v právním pojetí, tak v běžném lidském životě. Účelem této práce je vymezit základní osnovu a pojmové znaky každého z těchto dvou institutů zvláště, a poté představit základní formy a způsoby jejich koherence. V této souvislosti bylo též nezbytné zkoumat právní ochranu obou dvou institutů, na národní i mezinárodní úrovni, a možnosti aplikace práv duševního vlastnictví v olympismu. Obsahem...
Analýza kandidatury Prahy na Letní Olympijské hry 2016
Bošková, Linda ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Analýza kandidatury Prahy na Letní Olympijské hry 2016 Cíle: Cílem této práce je analýza kandidatury Prahy na Letní Olympijské hry 2016, následné určení hlavních příčin jejího neúspěchu a návrhy na budoucí kroky české sportovní politiky, která může vést k budoucímu pořádání Olympijských her. Metody: V naší práci jsme použili tři manažerské metody. Jedná se o systémový přístup, který umožňuje identifikovat všechny zájmové skupiny a jejich vzájemné vztahy, které navzájem spolu souvisí. Tato metoda umožňuje komplexně pochopit problematiku jako ucelený systém. Následně byla použita SWOT analýza kandidatury a Ishikawův diagram, který pomohl definovat základní příčiny neúspěchu této kandidatury. Výsledky: Bylo zjištěno základních šest příčin, které rozhodly o neúspěšném osudu kandidatury. Příčiny jsou spíše interního závažnějšího charakteru, které dokazují, že Praha není připravena na pořádání Olympijských her. Na tuto skutečnost reagují následné návrhy budoucích kroků, které mají za cíl v dlouhodobém horizontu zlepšit politické a sportovní prostředí v zemi a jejich vzájemné vztahy a připravit tak podmínky pro další kandidaturu na Olympijské hry. Klíčová slova: Olympijské hry, kandidatura, příčiny, sport, Praha, Český olympijský výbor, Mezinárodní olympijský výbor
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Ekonomika sportovní organizace
Prorok, Josef ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou ekonomiky sportovních organizací a celkovou analýzou současného stavu financování sportu v České republice, jeho přínosy, zdravotní prospěšnosti a také porovnání s jinými zeměmi v rámci Evropské unie. Hlavním garantem sportu v České republice je Ministerstvo školtví mládeže a tělovýchovy, které ve spojení se střešními organizacemi realokují prostředky na podporu sportu pomocí dotačních programů. Záměrem práce je zanalyzovat hospodaření dvou klíčových střešních organizací a představitelů českého sportu Českého olympijského výboru a České unie sportu a navrhnout doporučení na zefektivnění systému přerozdělování finančních prostředků včetně vymezení nejvyšší sportovní autority, která bude schopna reprezentovat zájmy sportu vůči mezinárodním institucím, zákonodárným orgánům, státním institucím, krajským a obecním orgánům, loterijním společnostem nebo potenciálním sponzorům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.