|
Využívání SEO v českých podnicích
Dokoupilová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.
|
| |
| |
|
Investiční a obchodní příležitosti pro naše podniky ve vybraných teritoriích
Farský, Marek ; Zemplinerová, Alena (vedoucí práce) ; Burgerová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce na téma Investiční a obchodní příležitosti pro naše podniky ve vybraných teritoriích pojednává o postupné internacionalizaci českých podniků. Práce popisuje vývoj přímých investic do zahraničí (OFDI) v souvislosti s vývojem přímých zahraničních investic (IFDI). Práce se snaží zjistit, zda je vývoj českých OFDI konzistentní s konceptem "dráhy investičního rozvoje" (IDP). Jsou zde hodnoceny taky rizika duální ekonomiky. V další části se práce zabývá potřebou pro-internacionalizační podpory a jejím institucionálním zajištěním. Poslední část je věnována investičním a obchodním příležitostem našich podniků na stávajících a hlavně na nových trzích. Jsou to trhy, kde česká produkce měla a má dobré jméno.
|