Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
Umělá inteligence ve strategických počítačových hrách
Votroubek, Lukáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v umělé inteligenci strategických počítačových her, mnohé z těchto metod jsou však použitelné i v jiných oblastech. Jsou to různé metody pro rozhodování (např. stavové automaty, fuzzy logika, markovy řetězce), plánování (cílem orientované plánování, plánování monte-carlo, plánování založené na případech) a strojového učení (posilové učení, rozhodovací stromy a neuronové sítě). Cílem této práce je tyto metody z různých zdrojů nastudovat a vysvětlit základní princip několika z nich. Poté několik vybraných metod rozebrat více do dopodrobna a implementovat je (cílem orientované plánování a stavový automat). Při implementaci a následném testování byl využit herní engine ORTS, kterým se tato práce také zabývá.
Rozpoznávání gest myší
Král, Jiří ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozpoznáváním gest myší. Pro modelování gest je v systému využito Skrytých markovových modelů, které popisují gesto jako časovou posloupnost vlastností. V práci je provedeno srovnání různých typů parametrizací trajektorie. Nejlepší parametrizace gest (pozice normalizovaná těžištěm a velikostí) dosáhla sensitivity 98 %.
GUI knihovna pro J2ME
Strouhal, Jaroslav ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit nový framework pro platformu J2ME a otestovat jeho použitelnost na demonstrační aplikaci. Stručně je charakterizována samotná oblast J2ME, možnosti vývoje aplikací pomocí stávajících frameworků, popis nově vzniklého frameworku a popis demonstrační aplikace.
Generování hor a oblak pomocí fraktální geometrie
Tůma, Petr ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá generováním krajinných útvarů pomocí fraktální geometrie. Je zde vysvětlen pojem fraktál a termíny s ním spojené. Další kapitoly popisují základní teoretické úvahy a implementace jednotlivých algoritmů. Hlavním tématem je generování modelů oblak a pohoří podle hodnot vstupních parametrů, jejich prezentace a uložení na datové médium. Projekt také zahrnuje vlastní rozšíření při generování pohoří. Na závěr jsou shrnuty tendence dalšího vývoje a vlastní poznatky.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.
Křivky v počítačové grafice
Míchal, Luboš ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace, která bude sloužit k názorné ukázce křivek používaných v počítačové grafice. Aplikace je vytvořena v jazyce C++ v prostředí Visual Studio 2005. Pomocí této aplikace lze sledovat jednotlivé kroky výpočtu a zadávat řídící body. Poté je možné pozorovat rozdíly mezi jednotlivými použitými algoritmy. Cílem práce je přiblížit jednotlivé křivky potenciálním zájemcům o toto téma.
Vizualizace práce konečných automatů, zásobníkových automatů a Turingova stroje
Syrový, Ondřej ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro demonstraci činnosti konečných automatů, zásobníkových automatů a Turingova stroje. Teoretická část práce se zabývá teorií formálních jazyků, gramatik a automatů. Vytvořený program umožňuje načítání deterministických i nedeterministických variant automatů ze souboru, jejich grafickou reprezentaci pomocí stavového diagramu, krokování výpočtu a znázornění možných přechodů.
Grafický nástroj pro tvorbu a modifikaci grafů
Hynšt, Miroslav ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá základy teorie grafů a grafovým přepisováním. V první části jsou popsány pojmy graf, grafové přepisovací systémy, grafová gramatika a algebraické přístupy ke grafovému přepisování. Další částí práce je implementace navržené aplikace, která slouží pro tvorbu, modifikaci a ukládání grafů a grafových přepisovacích systémů.
Evoluce struktury a parametrů agenta pohybujícího se v terénu
Tomeček, Aleš ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce stručně pojednává o historii a současnosti genetických algoritmů v informatice. Dále nabízí krátký přehled nejpoužívanějších metod používaných evolučními algoritmy. Jejich použití je demonstrováno na aplikaci evoluce agenta pro průjezd jednoduchým terénem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.