Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zamaskování pohybujícího se objektu ve videu
Dostál, Martin ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Maskování pohybujících se objektů ve videosekvenci je zajímavé téma v oblasti počítačového vidění. V této práci je navržena metoda pro sledování a maskování jednoho objektu v reálném čase. Předpokládá se vstupní video pořízené statickou kamerou. Detekce pohybu je založena na odečítání pozadí, které je reprezentováno směsí Gaussových funkcí. Sledování objektu je realizováno kombinací porovnávání tzv. blobů a výpočtu optického toku metodou Lucas-Kanade. Následné maskování využívá vytvořeného modelu pozadí.
Detekce objektů pomocí Kinectu
Švec, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající pro detekci nejen obraz z kamery, ale i hloubkovou mapu (RGB-D senzor). Blíže se práce zabývá nástrojem RoboEarth, jeho instalací, nastavením, tvorbou 3D modelu a detekcí. Samotná detekce byla v práci zkoumána experimentálně a také vyhodnocena.
E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem
Svoboda, Roman ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  Následující části se zabývají návrhem konkrétního univerzálního datového modelu a také návrhem ostatních částí systému. V práci byla ověřena použitelnost takového modelu pro e-shop i systém pro správu obsahu a také ověřen zájem zákazníků o tento typ systému.
Prohlížeč fotografií s Leap Motion
Sanitrák, Michal ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit aplikaci prohlížeče fotografií, který je možno ovládat pomocí gest rukou s využitím senzoru Leap Motion. Aplikace byla implementována v programovacím jazyce Java s využitím platformy JavaFX. Prohlížeč fotografií disponuje přehledným uživatelský rozhraním a je možné jej ovládat gesty rukou. Aplikace je multiplatformní a lze ji spustit na platformě Linux a Windows.
Nerealistické zobrazení videa
Širůček, Pavel ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá způsoby pro nerealistické zobrazení videa. Jsou zde shrnuty techniky pro zpracování videa, hlavní zaměření je na malířské techniky a zpracování videa těmito technikami. Pozornost je věnována jednotlivým operacím při zpracování snímku a způsobům pro zajištění koherence mezi snímky videa. Součástí práce je aplikace na zpracování videa, využívající knihovnu OpenCV.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj
Vala, Jan ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou geometrií, shrnutí současného stavu, přehled vybraných aplikací tohoto druhu, vyhodnocení jejich vlastností a návrh knihovny pro 3D parametrickou konstrukci v rámci počítačové grafiky s následným návrhem a implementací dané knihovny a testovací aplikace ukazující její použití.
Rozpoznávání objektů v obraze na platformě Android
Šimon, Martin ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku rozpoznávání objektů v obraze ve spojení s mobilní platformou Android. Rozebírá existující metody a postupy z oboru rozpoznávání objektů stejně jako dřívější řešení podobné problematiky. Z těchto základů čerpá a navrhuje praktickou aplikaci, která má ambice stát se schopným pomocníkem při houbaření. Při návrhu a implementaci bere v potaz také cílové zařízení, které je omezené jak výkonem, tak pamětí. Výsledky jsou vyhodnoceny na základě několika experimentů, včetně uživatelského testování. Implementace výsledné aplikace je součástí práce.
Virtuální klávesnice pomocí Leap Motion
Mejía, Santiago ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabírá nalezením nejvhodnějšího způsobu zadávání textu pomocí senzoru Leap Motion. K vyzkoušení různých způsobů slouží testové prostředí. Testové prostředí obsahuje dva způsoby zadávání znaků s využitím senzoru Leap Motion a jedno řešení s použitím myši, které slouží k přirovnání. K prověření se používá zkušební text. Testové prostředí vyhodnotí test po jeho dokončení a uloží výsledky. Provedenými testy se potvrdilo, že oba použité způsoby  po řádném nácviku jsou vhodné pro zadávání znaků.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Zahrádka, Jan
8 Zahrádka, Jaromír
1 Zahrádka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.