Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdíl ve vztahu českých médií k Africe a zbytku světa na příkladu vzniku samostatného Kosova a Jižního Súdánu
Trnka, Tomáš ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Hanzal, Jaromír (oponent)
Bakalá ská práce "Rozdíl ve vztahu eských médií k Africe a zbytku sv ta na p íkladu vzniku samostatného Kosova Jižního Súdánu" si dává za cíl analyzovat p ístup ty celostátních seriózních deník k africkému kontinentu. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy nejprve zkoumá charakteristiku zpráv ze zahrani ních rubrik vybraných deník ve dvou náhodn vybraných m sících a následn potvrdí získané poznatky p i analýze konkrétních p íklad , kterými jsou vyhlášení nezávislosti Kosova a Jižního Súdánu. V první polovin se práce zam uje na krátké p edstavení obou stát , které jsou pozd ji analyzovány. Historické informace pomohou k pochopení d ní v obou zemích, což je využito p i zkoumání a analýze jednotlivých lánk ve sledovaném období. Práce zárove v teoretické ásti p edstavuje n které pojmy z mediální teorie, o které se b hem výzkumu opírá. V druhé polovin je nejd íve p edstaven metodologický postup, kterým se p i samotné analýze práce ídí. V této kapitole je p edevším jasn definována hypotéza a popsána operacionalizace. Následuje sb r dat a p edstavení výsledk v podob graf a komentá . V záv ru práce jsou analyzována získaná data, ze kterých zjiš ujeme, zda naše hypotéza byla potvrzena i vyvrácena a výsledky jsou zasazeny do kontextu stanovených mediálních teorií.
Mediální obraz "šílených" střelců: jsou média pouze zdrojem informací nebo spolupachateli?
Pálková, Šárka ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na hledání souvislostí mezi případy střílení na školách a mediálním pokrytí těchto tragédií. Práce vychází z teorie mediálních účinků, a to zejména účinků mediálního násilí, a reflektuje významné empirické výzkumy v této oblasti. Práce podrobně popisuje případ střílení na škole Columbine High School ve spojitosti s problémem takzvaného copycat efektu, tedy napodobování činu, a přináší konkrétní příklady takového vlivu. Stěžejní částí práce je stanovení tří problematických oblastí mediálního pokrytí střeleckých tragédií na školách, vysvětluje je uvedením konkrétních příkladů ze světa a nabízí zároveň řešení, jak lépe k těmto kritickým oblastem přistupovat. Součástí této části práce jsou také dílčí obsahové analýzy, které ukazují, jakým způsobem se s danými problémy při informování o stříleních na školách vypořádala vybraná česká média, konkrétně Lidové noviny, zpravodajský server iDnes.cz a zpravodajství České televize.
Jan Kraus jako značka
Křešnička, Tomáš ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Jan Kraus jako značka" se zabývá problematikou pojetí celebrit jako marketingových značek a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, nejprve v teoretické rovině, poté na konkrétním příkladu českého moderátora a herce Jana Krause. Úvodní část práce definuje celebritu a její společenskou roli v kontextu zkoumaného tématu a základně syntetizuje teoretické oblasti, které se k vytváření marketingových značek celebrit a jejich využívání v marketingové komunikaci vztahují. Poznatky z úvodní části práce jsou aplikovány při analýze konkrétního příkladu z českého prostředí. Práce na příkladu Jana Krause popisuje zejména marketingová témata personal branding a celebrity endorsement a jejich vliv na budování marketingové značky celebrity. Analyticky se tak zaměřuje například na integrovaná reklamní sdělení v televizním pořadu Show Jana Krause, společenský magazín KRAUS nebo reklamní kampaň značky minerálních vod Mattoni, ve které Jan Kraus účinkoval.
Mediální obraz společností poskytujících nebankovní půjčky
Fuková, Ladislava ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tématem této práce se staly nebankovní společnosti a jejich obraz, který média vytvářejí. V úvodu práce byly formulovány základní hypotézy související se společenským postavením a pověstí nebankovních firem. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvantitativní obsahová analýza. Pro výzkum jsem stanovila výzkumný vzorek, který tvořily Hospodářské noviny, MF DNES a vybrané ekonomicko-politické časopisy. Zkoumané období jsem vymezila do dvou částí: březen - červen 2010 a září - prosinec 2010. Pro výzkum bylo dále stanoveno osm výzkumných otázek, orientovaných na rozsah jednotlivých článků, rubriku, ve které se vyskytují, novinářský žánr, kterým jsou napsány apod. Součástí práce je i představení výsledků průzkumů mezi zaměstnanci a klienty společnosti Provident Financial a také analýza inzerce deníků MF DNES a Hospodářské noviny. Výsledky analýzy inzerce nepotvrdily jednu z hlavních hypotéz celé práce předpokládající, že nebankovní firmy v roli inzerentů mají jistý vliv na obsah zkoumaných médií. Výsledky kvantitativní obsahové analýzy počáteční hypotézy naopak potvrdily. Nebankovní společnosti nejsou médii prezentovány jako neetické vyděračské spolky. Spíše jsou představovány jako firmy pohybující se v mezích zákonných norem s nárokem na své místo na finančním trhu. Zároveň splátkové firmy nejsou stěžejním...
Komparace prezentace světové finanční krize v německých a českých médiích v říjnu a listopadu 2008
Kloudová, Michaela ; Závozda, Petr (oponent) ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Komparace prezentace světové finanční krize v německých a českých médiích v říjnu a listopadu 2008" pojednává o rozdílech v prezentacích ekonomické recese v německém a českém deníku. Práce zkoumá toto téma v měsíci říjnu a listopadu 2008. Teoretická část obsahuje uvedení do tématu, kde a jak finanční krize vznikla. Dále se zaměřuje na český a německý trh. Oba zkoumané tituly jsou v práci stručně představeny. Důraz je kladen na jejich podobné postavení na obou zmíněných mediálních trzích. Praktická část je věnována rozdílům a podobnostem v informovanosti o tomto tématu.
Příznakové způsoby zpracování zpravodajských reportáží a jejich uplatňování v televizním zpravodajství : (analýza televizního zpravodajství u tří českých celoplošných televizí ČT1, TV Nova a TV Prima)
Vořechovský, Vladimír ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Závozda, Petr (oponent)
Moje diplomová práce je zaměřená na příznakovost ve zpravodajství - tedy na výrazové audiovizuální prostředky, které do televizního zpravodajství s nástupem nových technologií přicházejí z jiných televizních žánrů a které s sebou mohou nést i jiné významy než jen prosté informace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.