Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí86 - 95další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení separace chemických vzorků dvojicí vysokonapěťových zdrojů
Zálešák, Jiří ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem detailní koncepce řízení separace chemických vzorků dvojicí vysokonapěťových zdrojů. V první části tohoto řešení je navrhnuto galvanické oddělení vysokonapěťových zdrojů od řídícího systému. Druhá část se zabývá programování řídícího algoritmu v PLC AMiRiS99. Třetí část se zabývá komunikací PC - PLC a návrhem výsledné aplikace.
Global environment
Pintérová, Renáta ; Zálešák, Jan (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá začleňovaním a oživovaním sochárskych objektov a obyčajných predmetov v prostredí, enviromente.Sochy a výber objektov je podmienený estetikou internetových obrázkov. Vzniká tak globálny enviroment.
Triumf ošklivosti
Kolářová, Monika ; Zálešák, Jan (oponent) ; Houser, Milan (vedoucí práce)
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní malby se snažím dosáhnout rovnováhy mezi těmito všeobecnými zástupci fenoménu krásy a ošklivosti.
Život
Maliňáková, Kamila ; Zálešák, Jan (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Název mé bakalářské práce je Život. Mým původním záměrem bylo vytvořit monumentální, dokonalý obraz, triptych o dobru, zlu a něčím co je mezi těmito dvěma pojmy, jakýsi oltář roku 2014 dle vzoru starých mistrů. Od samého začátku mé práce ale docházelo k neustálému pochybování a nejistotám jak z mé strany, tak z pohledu pedagogů a konzultantů. Motiv obrazu se stával stále více vykonstruovanějším a složitějším, což se také potvrdilo mou následnou stagnací a závěrečnému přehodnocení práce. Došla jsem k názoru, že mnohem zajímavější, než samotný obraz, je to, co se děje kolem něj, v jeho zákulisí. To, jak mě od něj skoro všichni od začátku odrazovali, to, že jsem chtěla vytvořit dokonalý obraz, ale on se jím nestal, to jak mi babička každý týden volá, že mi drží palce,… To všechno se stalo najednou důležitější. A to teď taky maluju.
Portrét
Ďuriš, Juraj ; Paučo, Samuel (oponent) ; Zálešák, Jan (vedoucí práce)
Vo svojej práci rozvíjam súbor približne tridsiatich olejomalieb malého formátu. Nadväzujem nimi na moju predošlú prácu, v ktorej som sa zaoberal portrétom (malých predmetov, cigaretových krabičiek, hračiek). Ťažisko môjho záujmu sa presúva z reliktov ľudskej prítomnosti, na človeka, ako mysliacu a cítiacu bytosť v prítomnosti s duchovným rozmerom. Portréty preto vznikajú podľa živých modelov (z môjho blízkeho okolia). Jednoduchá situácia, v ktorej oproti sebe stoja maliar a jeho model, s jedinou úlohou – vytvoriť obraz – umožňuje koncentrovať pozornosť na samu situáciu a nutnosť jej interpretácie, ktorá je podmienená, prirodzene závislá od kontextu v ktorom sa deje.
Osobní téma
Vlčková, Tamara ; Zálešák, Jan (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se zaměřuji na intimní sdělení. Zajímá mě moment odhalení a jednoduchá otázka: Co dává smysl? Zajímají mě běžné každodenní situace a lidské tělo, které vkládám do různých sociálních situací a osobní dialog – s pozorovatelem, dílem, člověkem. Hlavním motivem mých kreseb jsou osobní příběhy, které působí povědomě, a předávají takovou informaci, kterou si pozorovatel přivlastní a přetvoří. Důležitá je konstelace lidí a věcí a také postoj, gesto, které vytváří příběh. Celkově míchám skutečnost, sny, představy, otázky – vybírám si to, nad čím se pozastavuji, co se mě dotkne, co mě zarazí, z čeho mám strach. Důležitá je rovněž instalace, ve které vznikne osobní prostor pro prohlížení kreseb.
Možné hranice aranže
Homola, Ondřej ; Zálešák, Jan (oponent) ; Franta, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce hledá meziprostor v zaměňování artefaktu a instalace a mezi prácí umělce a “architekta výstavy” se záměrem zpochybnit roli autorství uměleckého díla a polemizovat nad jeho hodnotou. Kolážovým přístupem spojuje galerijní prostor, aranžerství a artefakt. Odvolává se na modernologický a archívní obrat v současném umění.
Kámen
Merta, Johana ; Zálešák, Jan (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Ateliér jako specifický způsob demonstrace metody práce.
Introspekce
Buzková, Petra ; Zálešák, Jan (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem mé práce je introspekce. Pozoruji své vjemy, s nimiž pak pracuji v obrazech. Pocity nejčastěji vycházejí z intenzivních zážitků z krajiny, díky které si uvědomuji samu sebe a čas, ať už se jedná o minulost a s ní spojenými vzpomínkami nebo o přítomnost a následnou budoucnost. Tyto roviny času a uvědomění si své role v něm zpracovávám v obrazech větších formátů, ve kterých je zastoupena krajina, figura nebo její fragment a artefakt odkazující ke vzpomínkám na dětství. Dále pak vycházím z myšlenek Thomase Moora obsažených v Knize o duši, se kterými se ztotožňuji. V malých formátech zobrazuji filosoficko-psychologické myšlenky autora, které vycházejí z obecně platných teorií psychologie člověka. Určité Moorovy úvahy řeším v obrazech na základě analýzy sebe samotné, zároveň jsou však obecně aplikovatelné. Zpracovávám vnitřní pochody tak, aby si za ně divák mohl dosadit své vlastní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí86 - 95další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Zálešák, Jakub
3 Zálešák, Jan
8 Zálešák, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.