Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí340 - 349dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...
Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení
Masák, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný popis realizace projektu " Neberte nám naši hru" a na základě výzkumných metod navržení změn pro další ročníky projektu. Metody: Pro popis realizace projektu byla v práci využita metoda pozorování a to v roli úplného účastníka a dále analýza dokumentů. Ke zjištění vnímání projektu rodiči dětí bylo použito dotazníkového šetření. K získání odborných názorů na realizaci projektu a jeho medializaci byly uskutečněny dva kvalitativní rozhovory. Výsledky: Projekt "Neberte nám naši hru" je vnímán cílovou skupinou velice pozitivně z hlediska jeho hlavních myšlenek i realizace. Do dalších ročníků lze doporučit zejména celoroční komunikaci projektových myšlenek směrem k fotbalové veřejnosti v Praze. V rámci celoroční komunikace se navrhuje začlenění nových prvků mezi projektové aktivity, které by měly celý projekt zatraktivnit jak pro samotné účastníky, tak i pro média, což by přispělo ke zvýšení povědomí veřejnosti o projektu a jeho myšlenkách. Klíčová slova: projektový management, projektový manažer, projektový tým, sportovní akce
Výzkum nákupního chování běžců při výběru běžecké obuvi
Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum nákupního chování běžců při výběru běžecké obuvi Cíle práce: Hlavním cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit a popsat nákupní chování běžců ve všech fázích výběru běžecké obuvi. Nákupní chování je zjišťováno ve fázi před, při a po nákupu běžecké obuvi. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda online dotazování prostřednictvím specializovaného webového serveru Click4survey. Na jeho platformě byl vytvořen dotazník čítající 26 otázek, který napomohl ke zjištění výsledků a naplnění cíle výzkumu. Výsledky: Na základě informací získaných z dotazníkového šetření bylo popsáno nákupní chování běžců při výběru běžecké obuvi. Běžci se nejvíce informují na internetu, staví do popředí pohodlnost obuvi a řadí se spíše ke spokojeným a loajálním zákazníkům. Výsledné hodnoty přinesly i další zajímavá zjištění a vnášejí nový pohled na problematiku procesu nákupního chování a rozhodování u velmi specifické skupiny zákazníků. Klíčová slova: běžecká obuv, běžci, nákupní chování, marketingový výzkum
Public relations 1. FK Příbram
Bauerová, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Public relations 1. FK Příbram Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější. Metody: Pro uskutečnění zvoleného cíle jsem jako metodu použila případovou studii, která mi pomohla k získání detailních informací. Sběr dat byl zrealizován pomocí analýzy textů, dokumentů a neformálního rozhovoru. Výsledky: Výsledky práce jsou přehledně shrnuty v praktické části diplomové práce. Na základě získaných poznatků jsem vytvořila návrhy a doporučení na zlepšení kvality komunikace s fanoušky a zástupci médií. Největší nedostatky byly nalezeny v absenci tiskového mluvčího. Klíčová slova:public relations, obchodní společnost, vztahy s médii
Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín
Adamík, Karel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti fanoušků PSG Zlín Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit spokojenost fanoušků PSG Zlín a navrhnout opatření, která by v následujících sezónách mohla vést ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti fanoušků hokejového klubu PSG Zlín je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu za pomoci elektronického dotazování, jež na velkém vzorku fanoušků umožňuje zjistit dostatečné množství dat a následně analyzovat jejich spokojenost s jednotlivými aspekty. Výsledky: Z analýzy a interpretace dat marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci jsou s mnoha aspekty ve velké míře spokojenosti. Nejdůležitější je pro fanoušky atmosféra v hale a sportovní výkon. Nejméně je zajímá doprovodný program, se kterým dle hodnocení nejsou zcela spokojeni. Celkově se největší prostor pro zlepšení nabízí ve vyčlenění prostoru pro rodiny s dětmi a zlepšení servisu při domácích utkáních. Ohledně sociálních sítí, webových stránek a merchandisingu panuje převážně dobrá spokojenost okolo hodnoty 2 (1 - velmi spokojen/a, 5 - velmi nespokojen/a). Obecně by fanoušci uvítali více informací, reportáží a rozhovorů ze zákulisí klubu. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový výzkum, hokejový klub, marketingový mix, komunikační mix, PSG Zlín, lední hokej,...
Marketingová strategie fitness centra Esporta
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...
Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Šuranská, Anna ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi sport Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi. Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny grafy, klasifikačními kříži a tabulkami. Prostřednictvím výzkumu byly nalezeny nedostatky, které je podle zákazníků potřeba zlepšit. Na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly nedostatky odstranit. Díky tomu by mělo Jeremi sport dosáhnout zlepšení kvality svých služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum
Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club
Krejčík, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní společnosti. Výsledky této práce budou dále využity při realizaci projektu zakládání nového gentlemanského šermířského klubu. Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita metoda analýzy dokumentů, metoda skupinové diskuse s realizačním týmem projektu, metoda neformálních rozhovorů s budoucím spolumajitelem klubu a s expertem na PR a marketing a metoda pozorování ve vybraných business a sportovních klubech. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření a grafické zpracování jednotlivých kapitol a odvětví firemní identity nově vznikajícího klubu. To obnáší zvolení vhodného jména a filozofie klubu, zpracování loga, firemních barev, tiskovin, reklamních materiálů, návrhu interiéru klubu, uniforem zaměstnanců a sportovního vybavení a návrh webových stránek firmy, dále pak zpracování firemní komunikace a produktu klubu. Dalším výsledkem práce je potom vypracování návrhu společenské smlouvy společnosti. Klíčová slova: firemní identita, šerm kordem, design manuál, gentlemanský klub, společenská smlouva
Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících Crossfit
Koubík, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících CrossFit Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti a image značky Reebok, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum a jeho proces. Analytická část je zaměřena na představení značky Reebok, sportu i značky CrossFit, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Reebok Klíčová slova: Image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFit,
Organizační struktura HC Sparta Praha
Pázlerová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Organizační struktura HC Sparta Praha Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy organizační struktury HC Sparta Praha zhodnotit její jednotlivé části s následným představením návrhů k její změně. Metody: K vytvoření bakalářské práce byl použit kvalitativní výzkum, ze kterého byla využita deskriptivní případová studie. Dále byly užity základní metody získávání dat jako pozorování, analýza textů a dokumentů, interview, video a audio záznamy. Výsledky: Analýza organizace nám představuje jednotlivá oddělení v klubu a jejich činnosti, ale i náplň práce jednotlivých zaměstnanců a vrcholných manažerů. Výsledkem je, že organizační struktura HC Sparta Praha se v českém hokejovém prostředí řadí mezi nejpropracovanější. Přispívá k tomu i to, že tým patří do Sportovního Holdingu Praha a.s., který sdružuje několik sportovních týmů, a tím se jedná o ojedinělý projekt. Na závěr práce bylo navrženo, opětovné vytvoření pozice generálního manažera, osamostatnění finančního úseku a vybudování zcela nového útvaru organizační struktury, zaměřeného na charitativní činnost. Klíčová slova: analýza, organizování, organizační struktura, lední hokej, návrhy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí340 - 349dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.