Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Hodnocení efektivity fotbalových klubů Premier League pomocí analýzy obalu dat
Konečný, David ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení efektivity fotbalových klubů Premier League pomocí analýzy obalu dat. Cíle: Cílem práce je identifikovat efektivitu fotbalových klubů v Premier League v sezóně 2016/2017. V post optimalizační analýze následně vyhodnotit, které pozorované kluby si při transformaci vstupů na výstupy vedly v daném období efektivně, a které kluby měly v této transformaci nějaké nedostatky. Metody: V práci pro výzkum efektivity je použita metoda analýzy obalu dat DEA (Data Envelopment Analysis) umožňující hodnotit efektivitu jednotlivých klubů v Premier League. Pomocí DEA je stanoveno, které jednotky jsou efektivní a jaké jsou odchylky od efektivní hranice pro jednotky neefektivní. Měření jsou provedena vstupově orientovaným modelem CCR a modelem BCC. Model CCR předpokládá konstantní výnosy z rozsahu a model BCC uvažuje variabilní výnosy z rozsahu. Výsledky: Ve výsledkové části je identifikována produktivní efektivita jednotlivých fotbalových klubů v Premier League v sezóně 2016/2017. Efektivní hranice dosáhlo zároveň v obou modelech CCR i BCC celkově 7 klubů. Průměrná efektivita v modelu CCR vychází na 87 %. V modelu BCC je tato hodnota 91 %. To ve výsledku značí, že celá Premier League jako soutěž dosahuje vysoké efektivity. . Klíčová slova: analýza obalu dat, Premier League, CCR, BCC, efektivita
Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce marketingové komunikace Českého svazu házené Cíle: Cílem této diplomové práce je předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace ČSH. Tyto návrhy budou vytvořeny na základě zanalyzování a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Českého svazu házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím kvalitativních metod. Mezi ně patří analýza příslušných dokumentů, polostrukturované interview se specialistkou komunikace Českého svazu házené a rozhovory pomocí návodu s aktivními hráči a s fanoušky. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové komunikace, která vychází ze zjištěných předností a nedostatků té současné. Návrh vychází z reálných možností Českého svazu házené a je založen hlavně na finančně nenáročných nástrojích, tzn. na online marketingu, PR a podpoře prodeje. Klíčová slova: házená, Český svaz házené, marketingová komunikace, polostrukturované interview, rozhovory pomocí návodu
Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb z.s.
Rodová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
NÁZEV DIPLOMOVÉ PRÁCE: Strategický plán spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. VYMEZENÍ PROBLÉMU: Diplomová práce se zabývá managementem neziskové sportovní organizace typu spolek, respektive jejím dlouhodobým plánováním. Spolek Vraťme dětem pohyb, z.s. působí ve spolupráci s Gorila MMA Club, s.r.o. Tyto nově vznikající sportovní organizace se vyčlenily z původního spolku PriMMAt Gym Praha. Diplomová práce proto řeší aktuální reálný problém, a její výsledky budou prakticky využitelné. PŘEDMĚT PRÁCE: Předmětem práce je spolek Vraťme dětem pohyb, z.s., jehož hlavním účelem je veřejně prospěšná činnost, konkrétně organizování a provozování volnočasových aktivit především dětí, mládeže zejména v oblasti tělesné kultury, sportu a další zájmová klubová činnost. Hlavním produktem je dětský sportovní kroužek Gorila Junior s prvky bojových sportů a sebeobrany. Spolek dále chystá projekt všeobecné sportovní přípravky pro děti. HLAVNÍ CÍL: Vytvořit návrh strategického plánu spolku Vraťme dětem pohyb, z.s. na období září 2018 - září 2021. DÍLČÍ CÍLE: Charakterizovat organizaci a její produkty. Provést strategickou situační analýzu, která bude obsahovat analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a také souhrnnou SWOT analýzu. Na základě zjištěných informací určit prioritní strategické cíle a oblasti, které budou následně...
Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Zdráhalová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šavrda, Petr (oponent)
Název: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice
Matějček, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra
Brožová, Ivona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka
Strategický plán rozvoje volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov
Žďárská, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název Strategický plán rozvoje volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov Cíle Cílem této bakalářské práce je sestavení strategického plánu pro rozvoj volejbalového klubu TJ Sokol Žižkov na tříleté období od 1. 9. 2018 do 31. 8. 2021. Metody Kvalitativní rozhovor s trenéry klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza Výsledky SWOT analýza odhalila silné a slabé stránky klubu a stanovila tak hlavní okruhy pro strategické kroky. Analýza konkurence poukázala, že největší hrozbou jsou pražské týmy působící ve stejné soutěži, které mohou okrádat volejbalový klub o potenciální sponzory. Klíčová slova Sportovní klub, volejbal, strategický management, strategie plánování, nezisková organizace
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary
Strnad, Daniel ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klub
Marketingový mix sportovního studia JoyFit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit a sestavení SWOT analýzy a na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: propagace, procesu a prezentace. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o rozšíření prostoru šaten a sportoviště. Klíčová slova: marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studio
Motivace dobrovolníků na sportovních akcích sdružení Tři pro zdraví.
Kouklíková, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Motivace dobrovolníků na sportovních akcí sdružení Tři pro zdraví. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění motivačních aspektů sportovních dobrovolníků, kteří se účastnili akcí pořádaných sdružením Tři pro zdraví a vypracování návrhů na zvýšení motivace k návratu na tyto akce. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda získávání informací, pozorování a hloubkové interview. Dále jsem také použila kvantitativní metodu dotazníkového šetření. Výsledky: Na motivaci dobrovolníků mohou působit různé stimuly. Mezi dobrovolníky z předešlých akcí sdružení Tři pro zdraví působí především vnitřní stimuly. Velkou účinnost ale zaznamenaly i vnější stimuly jako drobné dárky či nabídka startovného. U dobrovolníků, kteří se již nechtěli znovu účastnit těchto akcí, působil faktor pocitu nepotřebnosti. Proto mezi hlavní doporučení řadím návrh plánu práce na jednotlivých pracovištích. Klíčová slova: Sportovní dobrovolnictví, sportovní dobrovolník, motivace, stimuly, sportovní akce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí275 - 284dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.