Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Akcelerace algoritmů na architektuře Larrabee
Veselý, Ivo ; Seeman, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Intel Larrabee je jednou z prvních plně programovatelných grafických architektur. Práce popisuje tuto více-jádrovou architekturu z pohledu hardwarové implementace i z pohledu programovacího modelu. Larrabee sází na mnoho úplných in-order jader vystavěných nad instrukční sadou x86. Jádra obsahují čtyři hardwarová vlákna, každé vybavené svou vlastní sadou registrů, a novou vektorovou jednotkou. Vektorová jednotka společně s rozšířením instrukční sady rapidně zvyšují výkonnost systému. Nové režimy cachování přispívají ke zvýšení propustnosti i v případě nespojitých datových struktur. Zaměření této architektury proto není jen počítačová grafika nebo zpracování obrazu ale všechny paralelní úkoly. Druhá část textu se zabývá syntézou hologramu. Konkrétně přináší dvě nové metody pro generování množiny bodových světelných zdrojů se zadanou vyzařovací charakteristikou.
Robustní řízení synchronních motorů
Rajnošek, Michal ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na robustní řízení synchronních motorů s permanentními magnety. V prvních kapitolách je uvedena teorie k návrhu robustních regulátorů pomocí metody H nekonečno a také popis a vlastnosti synchronních motorů s permanentními magnety. Poslední kapitoly obsahují návrh robustních proudových a otáčkových regulátorů na konkrétní model motoru. Funkčnost těchto regulátorů je ověřena simulací.
The implementation of AC induction motor control algorithms in DSP 56F8xxx
Jenča, Pavol ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis a control algorithms for induction motors are solved using the methods PDSFC and DTC. Functional algorithms are developed in C and assembly language and are transferred from Simulink to a digital signal processor series 56F8xxx of Freescale corporation. The thesis describes induction motors, used control methods, control schemes developed in Simulink, control algorithms in C and assembly language for each block of created schemes and comparation of simulated solutions.
Integrace pomocného zdroje do nákladního automobilu
Pšenčík, Petr ; Veselý, Ivo (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena hardwarovou a softwarovou integraci palivového článku s tuhými oxidy do pomocného zdroje pro nákladní automobil. Jsou vymezeny technické požadavky na jednotlivé komponenty, hlavně na hlavní DC/DC měnič, který umožňuje nabíjení sady baterií palivovým článkem. Po průzkumu trhu jsou nalezeny vhodné prvky a tyto dále začleněny do hardwarového návrhu. Dále je navržena řídící strategie spolu s bezpečnostními prvky a tyto následně zabudovány do PLC v prostředí LASAL Class 2. Následují možnosti další práce na projektu, včetně testování a možných změn v komponentech. Výsledkem práce je hardwarový a softwarový návrh, který umožňuje zhotovení prototypu prokazující funkčnost konceptu.
Návrh řídícího systému pro mobilní cirkulační systém pro transport plic
Sonnenschein, Jiří ; Veselý, Ivo (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
V diplomové práci je sepsán přehled anatomie a fyziologie plic, mechanika dýchání. Dále je popsán modul mechanického plicního simulátoru (iLung 2.0) a modul pro transport plic. U modulu pro transport plic je popsáno jeho použití, konstrukce, funkce, sledované parametry a schéma řízení. Jsou popsány součásti řídicí jednotky mobilního cirkulačního modulu, u kterých je představen způsob napájení a princip komunikace. V navazujících kapitolách je popsán vývoj modulu pro přímou kontrolu a hlášení stavu zařízení DCNM (Direct Control and Notification Module).
Implementace algoritmů řízení elektrických motorů v systémech CompactRIO
Gléba, Gergely ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práca sa zaoberá implementáciou existujúcich algoritmov riadenia elektrických striedavých motorov v prostredí Matlab Simulink do prostredia LabVIEW Control Design and Simulation. Prvá časť práce sa zaoberá odvodením matematického modelu synchrónneho motora, asynchrónneho motora s permanentnými magnetmi, a teóriu vektorového riadenia elektrických striedavých motorov. V ďalšej časti prace je stručný návod na vytvorenie simulačných algoritmov v prostredí LabVIEW a na vytvorenie modelu motora pomocou EMI funkcií v jazyku C. V poslednej časti práce sú porovnané simulačné nástroje Matlab Simulink a LabVIEW.
Electrical motors parameters identification using subspace based methods
Jenča, Pavol ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
The electrical motors parameters identification is solved in this master’s thesis using subspace based methods. Electrical motors are simulated in Matlab/Simulink interactive environment, specifically permanent magnet DC motor and permanent magnet synchronous motor. Identification is developed in Matlab interactive environment. Different types of subspace algorithms are used for the estimation of parameters. Results of subspace parameters estimation are compared with least squares parameters estimation. The thesis describes subspace method, types of subspace algorithms, used electrical motors, nonlinear approach of identification and comparation of parameters identification.
Identifikace parametrů synchronních motorů s permanentními magnety
Dušek, Martin ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá on-line identifikací parametrů synchronního motoru s permanentními magnety. Je diskutováno využití čtyř různých identifikačních algoritmů založených na metodě nejmenších čtverců a MRAS. Funkčnost jednotlivých postupů je ověřena v simulačním prostředí Matlab - Simulink. Simulační výsledky jsou porovnány z hlediska rychlosti a přesnosti identifikace, odolnosti vůči šumu a dalším faktorům.
Optimální řízení větrné elektrárny
Paděra, Zdeněk ; Veselý, Ivo (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje nejprve stručné uvedení do problematiky větrné energetiky a uvádí současný stav tohoto, v posledních letech, rychle se rozvíjejícího odvětví. Dále je uvedeno rozdělení větrných elektráren, jejich specifika a obecný popis konstrukce, dnes nejběžněji používané větrné elektrárny. Důraz je kladen především na řídicí systém větrné elektrárny. Prvním cílem práce bylo sestavení simulačního modelu větrné elektrárny v prostředí MATLAB/Simulink tak, aby byl použitelný pro následný celkový návrh řízení větrné elektrárny. Dále je provedena analýza řízení jednotlivých komponent větrné elektrárny s ohledem na možnosti optimalizace provozu a zejména pak na optimalizaci účinnosti elektrárny, tj. maximalizace získaného výkonu. V poslední části je navržena struktura a parametry řízení jednotlivých komponent elektrárny a diskutovány dosažené výsledky.
Identifikace parametrů synchronního motoru
Veselý, Ivo ; Veselý, Libor (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Pro řízení synchronních motorů s permanentními magnety často používáme vektorové řízení. Aby bylo toto řízení efektivní, potřebujeme znát parametry řízeného motoru. Tato práce popisuje několik metod, které se touto problematikou zabývají a snaží se je přiblížit. Jedná se o metodu využívající Ohmova zákona a znalosti schématu motoru a o metodu využívající Vylepšenou frekvenční analýzu. Následný text obsahuje samotný princip daných metod a následné ověření identifikace parametrů pomocí simulací na vytvořeném modelu motoru. Výstupem práce je pak knihovna funkcí identifikující na základě Vylepšené frekvenční analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Veselý, Ivan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.