Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň České televize o digitalizaci vysílání v letech 2008-2010
Urban, Bohumil ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou kampaň k digitalizaci televizního vysílání v České republice. Jedná se o deskriptivní analýzu nekomerční (přesněji -netradiční) marketingové kampaně. Bakalářská práce se zabývá důvody vedoucími k technologické změně- digitalizaci. Její ambicí je se vysvětlit proč a jak je televizní diváky nutné informovat. Práce se zaměřuje na individuální komponenty celorepublikové kampaně a popisuje jejich průběh. Pečlivěji pak vybírá Prahu jako exemplum marketingových aktivit. Hodnotí grafické zpracování loga a práci s ním jako s nástrojem nekomerční komunikace. V neposlední řadě se pak zabývá rozpočtem a jeho efektivním využitím v rámci marketingové kampaně. Hlavními informačními zdroji jsou tiskové zprávy vydávané NKO ( národní koordinační skupinou) a knihy citované v závěru bakalářské práce.
Značka jako životní styl
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma využívá, pomocí studie dostupných dokumentů a dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zachytit image značky Quiksilver na českém trhu. Závěrem je zhodnoceno aktuální působení značky na zkoumaném trhu a poskytnuty jsou i návrhy ke zlepšení.
Distribuce výrobků péče o zuby společnosti Philips na území České republiky
Bouška, Pavel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou distribučních kanálů a jejich praktického využití při distribuci výrobků kategorie Péče o zuby společnosti Philips na území České republiky. V teoretické části je věnována pozornost fyzické skladbě distribučních kanálů, parametrům, které je definují, a faktorům ovlivňujícím jejich výběr. Dále se práce zaměřuje na vztahy, které působí mezi jednotlivými mezičlánky, a představuje systém jejich řízení a směřování ke společné přidané hodnotě. V rámci tohoto přístupu k významným zákazníkům se práce zaobírá způsobem jejich výběru a následnou spoluprací s nimi. Následuje bližší představení společnosti Philips se zaměřením na konkrétní trh s výrobky Péče o zuby, který se skládá z různých typů koncových zákazníků, a na něm působící konkurenci. Poté je popsán praktický příklad práce společnosti Philips s klíčovými zákazníky ve zmíněné kategorii. Cíle práce se následně odráží v provedené analýze současných distribučních kanálů, popsán je předpokládaný budoucí vývoj a navrhnuty jsou významné oblasti pro zajištění rozvoje.
Business model internetové platformy a jeho implementace
Urban, Bohumil ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Diplomová práce Business model internetové platformy a jeho implementace předkládá konkrétní doporučení při stanovení business modelu pro internetovou platformu, cílenou na sociální síť Twitter. V první části se věnuje teoretickým pohledům na vytváření platformy, business modelu, strategie vstupu na zahraniční trhy. V druhé části analyzuje vytváření a implementaci konkrétní platformy - influenta. V závěrečné části přináší syntézu poznatků z teorie i praxe a nabízí konkrétní doporučení pro implementaci. Navrhuje časovou a finanční úsporu i alternativy využití business modelu.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Urban, Bohumil ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Batěk, Václav (oponent)
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Urban, Bernard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.