Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka jako životní styl
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma využívá, pomocí studie dostupných dokumentů a dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zachytit image značky Quiksilver na českém trhu. Závěrem je zhodnoceno aktuální působení značky na zkoumaném trhu a poskytnuty jsou i návrhy ke zlepšení.
Marketing neziskové organizace
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Walterová, Dana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné návrhy na vylepšení chodu organizace. K dosažení hlavního cíle budou použity vedlejší cíle, kterými jsou definování základních teoretických pojmů, které se týkají marketingu neziskové organizace. Hlavní důraz bude v teoretické části kladen na internetový marketing, především marketing na facebooku, jelikož vybraná nezisková organizace svou strategii založila především na těchto aspektech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.