Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Production of featurette internet show
Poliaková, Petra ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá produkčním řetězcem internetového pořadu. Rozebírá konkrétně tvorbu krátkometrážního internetového pořadu. V teoretické části je definován pojem produkčního řetězce spolu s internetovým pořadem a následně je řetězec podrobně rozepsán po jednotlivých částech. Práce se zaměřuje také na rozdíly televizního a internetového pořadu a popisuje také sociální sítě, konkrétně Facebook a Youtube a jejich možnosti pro zveřejňování obsahu a jejich analytiky. V analytické části se zabývá rozborem referenčních televizních a internetových pořadů, z nichž vznikala praktická část bakalářského projektu. V praktické části je podrobný popis produkčního řetězce krátkometrážního internetového pořadu Kapustové zelí, zhodnocení faktorů úspěšnosti relace a její případný obchodní potenciál.
Reklama a vývoj techologií
Hlaváček, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje proměnu reklamy a její pokrok na základě technologií. Shrnuje dosavadní vývoj od jejích prvopočátků až po současnost. Je rozdělena do tří hlavních časových úseků: Reklama před průmyslovou revolucí, od průmyslové revoluce do příchodu IT a od doby počítačů přes Internet až k dnešní podobě s výhledy do budoucna. To bude zpracováno zkrze menší milníky, většinou v podobě vzniku médií, či vynálezů, které měly významný vliv na reklamu a její podobu. Snažil jsem se mít ve své práci jistou chronologickou posloupnost. Je jasné, že všechny média a technologie nevznikaly postupně, ale často i souběžně, proto jsou některé kapitoly řešeny retrospektivně, ale pokud možno s co největší návazností na ty předchozí. Jak by vypadala reklama bez všech vynálezu, které člověk objevil? Měla by bez nich takový efekt? Cílem této práce bude shrnout vývoj reklamy od jejího vzniku a poukázat na možnosti a proměny reklamy v závislosti na vznikajících technologií v průběhu časů. Má dokázat, že žijeme v době technologického determinismu, který ovlivňoval nejen vývoj reklamy, ale celé společnosti od počátku věků výraznou měrou. Práce je doplněna o množství příkladů konkrétních reklam. Věřím, že může sloužit jako stručný přehled evoluce reklamy a orientace v tomto oboru na základě technoligického pokroku.
Historie filmové postprodukce
Mencl, Tomáš ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá historií filmové postprodukce. Teoretická část představuje přehled světového vývoje záznamu, střihu, zvuku a celkových filmových úprav. Pojednává jak o vývoji technlogickém, tak o vývoji metodologickém. Zpřehledňuje tak histoii filmu, která je pro svět velice důležitá a zachycuje jí v ohledu na události, které ji zasáhly. Praktická část poté popisuje průběh realizace reportážních videí pojednávajících o zajímavých pražských místech. Tyto videa jsou využity jako hlavní informační médium v našem projektu TruePrague, který je určen pro světové turisty toužící zažít město jinak. v této části jsou také zahrnuty technické a finanční rozdíly realizace digitálním záznamem a záznamem filmovým.
Tvorba funkčního prototypu mobilní aplikace
Vodrážka, Šimon ; Šubrta, Václav (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Cílem práce je vytvoření funkčního prototypu mobilní aplikace na správu záručních listů. Způsobem pro dosažení tohoto cíle je provedení uživatelského průzkumu a následného testování, ze kterého vzejde prototyp mobilní aplikace. V teoretické části proto provádím rozbor nejčastějších metod uživatelského výzkumu a testování a jejich zhodnocení pro účely práce. V praktické části pak používám vybrané metody k provedení uživatelského výzkumu a testování pro následnou tvorbu prototypu.
Efektivní komunikace na sociálních sítích, se zaměřením na Facebook
Heřmánek, Jakub ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá zásadami efektivní firemní komunikace a plánováním komunikační kampaně v prostředí sociálních médií. Obsahuje také popis nejpopulárnějších a pro marketing nejvýznamnějších sociálních sítí. Nedílnou součástí práce je implementace teoretických poznatků do praktického příkladu a vytvoření obecného manuálu pro efektivní přípravu komunikační kampaně a její rozběhnutí.
Technika pro tvorbu videa a její vliv na záznam
Chládek, Lukáš ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zaměřuje na aparáty používané k nahrávání videí, jejich vlastností a jak ovlivňují tyto vlastnosti technickou a vizuální podobu videa. Pro dosažení cílů práce byla provedena analýza typů aparátů, zjištění principu jejich fungování a analýza součástek používaných k generování záznamu. Tyto znalosti byly aplikovány při porovnání typů aparátů k různým účelům a při selekci vybavení pro reálný projekt.
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Projektový management v oblasti audiovizuální produkce
Truhlář, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřena na aplikování přístupu řízení projektu a určení životního cyklu projektu dle metodiky PMBoK na oblast audiovizuální produkce. Použití dalších metod řízení projektu, zavedení systému kontroly a hodnocení na procesy v dané tvorbě a celý průběh realizace projektu. Určení legislativy, která se této oblasti týká. Vytvoření obecného postupu, který je rozdělen na jednotlivé fáze realizace a stanovení klíčových procesů a milníků, které je vhodné blíže definovat. Zavádí systém kontrol a hodnocení pro usnadnění akceptačních řízení a splnění nastavených podmínek. Zlepšení práce a přístupu k informacím, které jsou pro projekt rozhodující. Podpoření procesů a projektu softwarovými prostředky k usnadnění realizace a jejího řízení.
Autorské právo, jeho aplikace a dodržování v profesionální filmové tvorbě
Truhlář, Filip ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřená na převedení složité právnické řeči autorského zákona na jazyk srozumitelný pro laika. Uvedení kolektivních správců autorského práva a jejich přiřazení k filmovým tvůrčím profesím. Definování náplně práce jednotlivých filmových profesí a uvedení znaků, které když jejich dílo naplňuje, je toto dílo autorské. Nutnost uzavírání smluv pro autorská díla a jejich možné užití. Zpřesnění informací, které je nutné u díla uvádět při jeho zveřejňování a distribuci. Práva, která náleží výrobci audiovizuálního díla a jak dílo může použít. Dále pak povinnosti, ze zákona vyplývající. Následky při porušení autorského práva.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Truhlář, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.