Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Identity Akademie věd ČR
Svejkovský, Ivo ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Horáková, Helena (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České republiky se zaměřením na oblast popularizace a komunikace vědy, a to za účelem zlepšení image AV ČR a zvýšení povědomí o obecné prospěšnosti vědy a výzkumu mezi laickou i odbornou veřejností v České republice. Návrh modelu je zpracován na teoretických základech s využitím podkladů vyplývajících z provedených výzkumů. Za přínos disertační práce v oblasti teorie marketingu lze považovat obohacení českého vědeckého prostředí o hlubší pohled na obecnou problematiku a zkoumání corporate identity v ČR a ve světě. Teoretickým přínosem práce je také návrh modelu corporate identity pro AV ČR a ostatní vědecko-výzkumné instituce podobného zaměření. Praktickým přínosem disertační práce je možné využití navrženého modelu corporate identity AV ČR v Akademii věd České republiky, ve vědeckých pracovištích AV ČR i v ostatních vědecko-výzkumných institucích podobného zaměření v ČR i ve světě.
Impact of international production network on the configuration of the worldwide procurement organization and performance
Sahin, Turan ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Pichanič, Mikuláš (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Trendy v oblasti globalizace, optimalizace dodavatelských řetězců, využívání subdodavatelských vztahů a koncentrace na jádro kompetencí společnosti vede k rostoucí důležitosti nákupního oddělení a stává se středem pozornosti pro vrcholné vedení společnosti. Vedení se zaměřuje na činnosti nákupu z důvodu změny výdajové struktury, tj. snížení vnitřního hodnotového řetězce a zvýšení nákladů na materiál a pořizovacích nákladů přes 50 %. Základní cíle celosvětového nákupu jsou internalizace, strategické zaměření a snížení vlastních nákladů na provoz. Od nákupu se očekává generování úspor na globální úrovni, určení nejlepších nákupních trhů, nalezení nejlepšího dodavatele a určení celosvětové cenové relace. Mezi cíle studie patří analyzovat konfiguraci celosvětových nákupních organizací, vliv mezinárodní produkční sítě na nákup, výkonností testování mezinárodních subdodavatelských aktivit na globální úrovni a identifikace kritických faktorů k úspěchu a zlepšení kvality a efektivity nákupu.
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Skokanová, Dagmar ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Souček, Zdeněk (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Předkládaná disertační práce je zaměřena na zkoumání diferencí vnímání body image ve spotřebním marketingu ve dvou relativně odlišných kulturních prostředích - USA a Číně - na vybraném vzorku respondentů (univerzitní studenti), jejich základní odlišnosti ve vnímání ideálního image těla, rozdíly v postoji ke zdobení a úpravě těla. Pomocí obsahové analýzy zvoleného tištěného média zkoumá odlišnosti ve vyobrazování ženských a mužských těl v reklamě v obou zkoumaných zemí, včetně analýzy produktových kategorií.
Návrh metody hodnocení vztahů se zákazníky
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.