Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agroturismus se zaměřením na oblast Jihočeského kraje
Marková, Veronika ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Tématem bakalářské práce je agroturistika jako oblast podnikatelských příležitostí pro soukromě hospodařící zemědělce. V teoretické části jsou prezentovány názory odborníků na cestovní ruch a jejich hodnocení podmínek pro podnikání v dané oblasti. Práce pojímá danou problematiku z širšího hlediska tzv. venkovské turistiky, která má v našem státě tradici. Její rozvoj se po druhé světové válce načas zastavil, aby pak v šedesátých a sedmdesátých letech lidé opět na tuto tradici svým způsobem navázali. V těchto letech začalo městské obyvatelstvo kupovat a renovovat venkovská stavení a s tím souvisí i určitě změny charakteru venkovských obcí. Oblíbenost venkovské turistiky dokládají výsledky dotazníkového šetření, které je obsahem praktické části práce. Druhou respondentskou skupinou jsou farmáři podnikající v cestovním ruchu a nabízející agroturistiku na svých farmách. Výsledky rozhovorů s osmi farmáři odhalují nejčastější příčiny pomalého rozvoje tohoto druhu podnikání, k čemuž se vrací v hodnotícím duchu následná diskuse. V závěru práce jsou pak naznačeny možnosti rozvoje agroturistiky a podmínky jejího uplatnění na trhu cestovního ruchu
Podnikání v cestovním ruchu
Kobzová, Markéta ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Bakalářská práce je koncipována jako návod a inspirace pro vytvoření podnikatelského záměru a jeho realizaci v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část uvádí výčet právních a obchodních podmínek pro vznik nového podnikatelského subjektu - cestovní agentury. Jsou zde uvedeny základní důležité právní normy vztahující se k cestovním kancelářím a cestovním agenturám. Dále je v teoretické části zmíněn princip podnikání s ohledem na etický a morální kodex podnikatele. V praktické části pak vycházím z vlastních zkušeností vedoucího obchodní pobočky a produktového manažera cestovní kanceláře, která se řadí mezi lídry na českém trhu a dále pak z vlastního projektu založení cestovní agentury. V praktické části vyhodnocuji teoretickou část a konfrontuji ji s praktickými zkušenostmi a úskalími realizace podnikatelského záměru - prosperující cestovní agentury.
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Klimendová, Aneta ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku cestovního ruchu v Belgii. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako definici, druhy, složky a další obecná specifika typická pro cestovní ruch. Další část práce je soustředěna na charakteristiku Belgie a vymezení přírodních, kulturních, demografických a ekonomických předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu v dané oblasti. Dále práce popisuje dopravní dostupnost z České republiky, ubytovací a stravovací zařízení, které se zde nacházejí. Vlastní práce spočívá ve zhodnocení současné nabídky zájezdů na trhu cestovního ruchu a vytvoření dvou originálních zájezdů do této destinace.
Pivní turismus v České republice
Holanová, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Bakalářská práce řeší problematiku rozvoje pivního turismu v České republice, který lze považovat za jeden z trendů v cestovním ruchu. Cílem práce je navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení zájmu o pivní turismus v širším pojetí v celé České republice a konkrétněji v Návštěvnickém centru Staropramen. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a internetových zdrojů, což je potřebné k získání přehledu o cestovním ruchu. Praktická část práce je věnována výzkumu ve formě dotazníkového šetření, díky kterému budou získána doporučení pro další rozvoj pivního turismu v České republice a strategie pro zvýšení návštěvnosti českých turistů v Návštěvnickém centru Staropramen.
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Susová, Romana ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá způsoby, kterými obchodní značka Apple působí na spotřebitele. Práce je rozdělena do dvou částí. Obsahem teoretické části je specifikace složek, které dohromady utváří obchodní značku a vymezení procesu budování vztahu mezi spotřebiteli a značkou. Dále teoretická část popisuje pojmosloví marketingu, kde se soustředí především na marketingový mix a reklamu. Na začátku druhé, praktické části se nachází analýza prvků značky Apple a popis, jak firma Apple aplikuje jednotlivé komponenty marketingového mixu v praxi. Praktická část se zaměřuje na reklamní propagaci, konkrétně originální odlišnosti, kterými se společnost Apple v této sféře liší od konkurence. Závěrem práce je vlastní dotazníkové šetření zabývající se vztahem spotřebitele ke značce Apple na českém trhu.
Problematika obchodní logistiky společnosti Pražská energetika, a.s.
Haris, Marek ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem obchodní logistika. Cílem diplomové práce je návrh logistického modelu. Mezi podpůrné cíle patří zlepšení, zrychlení, snížení nákladovosti a celkové zefektivnění obchodních a logistických procesů ve vybrané společnosti. Vybranou společností je Pražská energetika, a. s., která se zabývá především prodejem elektřiny a plynu na území hlavního města Prahy a města Roztok a patří mezi největší dodavatele elektřiny v České republice. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny a utříděny pojmy, jako jsou například vývoj logistiky, zásobování, doprava, skladování, obchodní logistika, distribuce a logistické informační systémy. Druhá část diplomové práce, s názvem Vlastní práce, je zaměřena na problematiku obchodní logistiky ve společnosti Pražská energetika, a. s. Na základě zjištěných informací a provedených šetření jsou navržena možná řešení na minimalizaci nákladů a celkové zefektivnění logistického a obchodního modelu.
Modernizace celního odbavení v Evropské unii a v České republice
Hofmannová, Veronika ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Jan, Jan (oponent)
Diplomová práce zaměřená na oblast modernizace celního odbavení v EU a v České republice se zabývá specifikací systémů a postupů použitých v rámci modernizace celního řízení za použití elektronického celního prohlášení. Zejména na stav přechodu z papírového celního prohlášení na bezpapírové elektronické celní prohlášení a to nejen v České republice, ale v celé Evropské unii. Posuzování údajů je provedeno převážně za období v rozmezí let 2012 až 2014, v některých případech, pro lepší posouzení, v rozmezí let 2009 až 2014. Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace modernizace celního odbavení v České republice a porovnání výsledků mezi vybranými státy Evropské unie a České republiky. Použití elektronického vstupního i výstupního souhrnného celního prohlášení několikanásobně vzrostlo v posledních dvou letech. Zavádění systémů pro podávání a zpracování celních prohlášení pro účinnější a efektivnější kontrolu zboží v rámci členských států EU má taktéž velmi rychle rostoucí trend s velmi nízkou mírou chybovosti. Poměr elektronického podávání celních prohlášení dosahuje u většiny členských států EU téměř 100%. Počty celních prohlášení podaných za použití zjednodušených postupů ve vybraných členských státech EU je od roku 2009 víceméně stabilní. V úplném závěru jsou uvedeny přínosy pro obchodní sféru i pro státní správu.
Problematika obchodu s Fair Trade výrobky
Jedličková, Kristýna ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Problematika obchodu s Fair Trade výrobky, byl návrh stratifikované nabídky na podporu prodeje Fair Trade výrobků. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část popisuje základní problematiku Fair Trade a je zaměřena na jeden fairtradový produkt, kterým je káva. Praktická část je zaměřena na dm drogerii a skládá se především z dotazníkového šetření. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že náhodně vybraní respondenti převážně neznají Fair Trade a pokud je znají, dají se rozdělit do dvou skupin a to na ty, co je kupují a na ty, co je nekupují. Ti, co je kupují, utratí přibližně 100 Kč měsíčně a ti, co tyto výrobky nekupují, udávají jako hlavní důvod špatné označení v obchodech. Na základě těchto výsledků byl zpracován návrh nabídky na podporu prodeje pro celý Pardubický kraj, ale také pro dm drogerii pomocí nástrojů na podporu prodeje, kterými jsou letáky, zvýhodněná balení, prémie, reklamy a mnoho dalších.
Etické problémy vlivu komunikace v souvislosti body image
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku nedosažitelného ideálu krásy v reklamách a jeho možných negativních dopadů s ohledem na etický rozměr. Práce je zaměřena na mladé lidi, jakožto nejvíce ohroženou skupinu populace. V teoretické části shrnuji výzkumy na toto téma a popisuji některé odlišné přístupy k lidské kráse v reklamě. Doprovodný výzkum se zaměřuje na mladou skupinu respondentů a pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s odborníky, psychologem a marketingovým specialistou, se snaží odhalit jejich postoj k tomuto tématu. Závěry práce ukazují, že mladí lidé jsou si vědomi souvislosti vlivu médií a reklamy s negativními dopady ideálu krásy. Ovšem nezdá se, že by v tom spatřovali, podobně jako zbytek společnosti, nějaký výraznější etický problém.
Smluvní vztahy profesionálních sportovců a sportovních klubů
Jenšovský, Jan ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Toth, Štefan (oponent)
Tématem této práce jsou smluvní vztahy profesionálních sportovců a sportovních klubů a jejich vliv na přístup klubů k provoznímu a investičnímu kapitálu. V teoretické části diplomové práce je nejdříve vymezen pojem sport v právu a to jak českém tak evropském. Dále jsou vymezeny a popsány smluvní vztahy profesionálních sportovců a sportovních klubů v rámci České republiky, včetně krátkého srovnání specifik se zahraničím. Teoretická část je uzavřena vymezením ekonomickým implikací smluvních vztahů sportovců v ČR a základních principů úvěrového procesu finančních institucí. Praktická část pak využívá teoretických znalostí pro analýzu přístupu profesionálního klubu z prostředí nejvyšší fotbalové ligy ČR, AC Sparta Praha fotbal, a.s., k cizím finančním zdrojům. Analýza je provedena s předpokladem zohlednění hodnoty hráčů,jako aktiv klubu, při stanovování finančního ratingu klubu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení výsledků této analýzy a návrhy a doporučení pro vhodné využití hráčského portfolia ke zvýšení rentability klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.