Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook
Stejskalová, Andrea ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook. Tento systém je navržen pro snadnou správu marketingových kampaní stránek služby Facebook přes platformu Messenger a nabízí možnost zpracování výsledků pro stanovení následujících marketingových cílů. Při vývoji tohoto systému byl použit PHP framework Nette. Systém byl navržen na základě požadavků firmy Q2 Interactive, protože na trhu nebylo nalezeno odpovídající existující řešení. Systém bude využíván pro správu kampaní na Facebooku.
Systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook
Stejskalová, Andrea ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat systém pro správu marketingových kampaní na sociální síti Facebook. Tento systém je navržen pro snadnou správu marketingových kampaní stránek služby Facebook přes platformu Messenger a nabízí možnost zpracování výsledků pro stanovení následujících marketingových cílů. Při vývoji tohoto systému byl použit PHP framework Nette. Systém byl navržen na základě požadavků firmy Q2 Interactive, protože na trhu nebylo nalezeno odpovídající existující řešení. Systém bude využíván pro správu kampaní na Facebooku.
Ocenění podniku Pivovar Náchod, a.s.
Stejskalová, Andrea ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je určit tržní hodnotu společnosti Pivovar Náchod a.s. k 1. 1. 2009. Teoretická část popisuje metodický postup pro stanovení hodnoty podniku od obecných předpokladů, makro a mikroanalýzy přes finanční analýzu, vytvoření finančního plánu až k jednotlivým oceňovacím metodám. V praktické části jsou metody aplikovány na podnik a na základě anylyzovaných informací je vytvořen finanční plán. Pro ocenění byla použita metoda DCF ve variantě FCFF.
Analýza postavení firmy ČSOB Leasing, a. s. na českém trhu
Stejskalová, Andrea ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami analyzování postavení podniku na trhu - PEST analýzou,SWOT analýzou a Porterovým modelem pěti sil. Identifikuje slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. V metodologické části je rovněž zmíněna charakteristika holdingové struktury a její výhody pro podniky. V praktické části je analyzováno konkurenční prostředí podniku a jsou určeni tři hlavní konkurenti. Následuje popis vývoje konkurentů, jejich produktů,konkurenčních výhod a nevýhod.Závěr obsahuje možné návrhy a doporučení k udržení současné pozice na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
5 STEJSKALOVÁ, Adéla
4 STEJSKALOVÁ, Alena
5 Stejskalová, Adéla
4 Stejskalová, Alena
1 Stejskalová, Aneta
1 Stejskalová, Anežka
1 Stejskalová, Anita
5 Stejskalová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.