|
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.
|
|
Usage of information and communication technologies in the process of education
Rusko, Miroslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jankó, Gabriel (oponent)
Táto diplomová práca ponúka čitateľovi ucelený pohľad do sveta vzdávania s využívaním najmodernejších technológií a moderných komunikačných zariadení. Vysvetľuje využiteľnosť dištančného vzdelávania v modernej dobe a poukazuje na jeho výhody a nevýhody. Popisuje jednotlivé systémy pre riadenie výuky (takzvané LMS) a jednotlivo ich rozoberá v analýze. Nezabúda ani na preskúmanie situácie v oblasti LMS v Českej Republike. Nakoniec predkladá kompletnú analýzu stávajúceho LMS systému spoločnosti Telefónica O2 Czech Repubic.
|
|
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš Ing. ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.
|
| |
| |
|
Bakalářská práce
Zmeková, Helena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat a vyhodnotit celkovou úroveň webových stránek vybraných českých bank. Za tímto účelm je vytvořen co nejvíce objektivní a komplexní způsob hodnocení internetových prezentací. Který je později postupně aplikován na všechny internetové prezentace dotyčných bank. V závěru je provedeno krátké porovnání daných prezentací a jejich vyhodnocení. Na analýzu jsou použity webové stránky těchto čtyř českých bank: Česká spořitelna a.s., Komerční banka a.s., eBanka a.s. a HVB Bank Czech Republic a.s.
|
| |
|
Využití IT v oblasti personalistiky
Kohoutová, Lenka ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Popelková, Julie (oponent)
Diplomová práce analyzuje využívání nových technologií v oblasti personalistiky. První část diplomové práce se zabývá teoretickým úvodem do tématu personalistiky s navázáním a propojením nových technologií, které se v této oblasti objevují. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část, která byla vypracována ve společnosti DHI a.s. Hlavním přínosem práce bude zanalyzování jednotlivých personálních činností a návrhy možností s přispěním nových technologií.
|
| |
|
Srovnávací studie www stránek světových univerzit
Andits, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Bakalárska práca ma za cieľ porovnať a analyzovať www stránky University at Buffalo, University of Cape Town, The Chinese University of Hong Kong, Univerzity of Melbourne a Vysokej školy ekonomickej v Praze z hľadiska grafického spracovania, informačnej hodnoty, jednoduchosti použitia a bezbariérovej prístupnosti. Hlavným bodom je vytvorenie metodológie vhodnej k analýze a porovnaniu stránok vybraných univerzít. Tie prejdú detailným rozborom, na jeho základe budú bodovo ohodnotené.
|