Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hnutí za záchranu lidových řemesel v Japonsku a jeho odraz ve tvorbě hlavních představitelů
Richterová, Lenka ; Labus, David (oponent) ; Sýkora, Jan (vedoucí práce)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala hnutí za záchranu lidových řemesel- mint;eiv Japonsku s dúrazem na keramickou tvorbu jak historickou, tak tvorbu hlavních představitelú hnutí. Nejprve chci chronologicky představit keramickou historii na japonských ostrovech, vznikání dílen, proudú, které chci v rámci kategorií rozlišit na keramiku lidovou- mingei a uměleckou (čajovou), a načrtnout mezi nimi rozdíly, které chci v praktické části demonstrovat ukázkami. Poté chci představit společenské události restaurace Mcid7,i a jejich vliv na řemeslnou tvorbu a utváření názorových skupin na počátku 20.století, jejich vývoj, tendence a názory. Následně se zaměřím na vznikající vztahy mezi hlavními představiteli budoucího hnutí, utváření jejich názorú a tvúrčích začátkú až do vzniku hnutí v roce 1926. Po vzniku hnutí chci dále chronologicky představit jeho činnost ve 30. letech, zásluhy, objevitelskou činnost, popřípadě neshody v poválečných letech až do rozpuštění hnutí a také tvorbu hlavních umělecky činných představitelů. V další části mám v úmyslu podrobně popsat koncept mingei, jak ho v knize "The unknown crajisman'" popsal .lanagi Sóecu, s ohledem na všechny aspekty, které lidový výrobek utváří, a také jej chci umístit do kontextu japonské estetiky. V předposlední části se zaměřím na povahu hnutí...
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
Automobilový průmysl v evropském prostoru za současné hospodářské krize
Richterová, Lenka ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Automobilový průmysl v evropském prostoru za současné hospodářské krize a jeho perspektivy", je analýza postavení automobilového průmyslu v evropském prostoru, který neznamená pouze státy Evropské unie, ale i východní Evropy a Ruska, a jeho perspektiv v době, kdy vznikají nová světová automobilová centra. Z důvodu rozsáhlosti automobilového průmyslu co do segmentů a kategorií, bude tato práce, nebude-li uvedeno jinak, nazírat na automobilový průmysl ve smyslu segmentu osobních automobilů. První část práce se věnuje vymezení světových makroregionů a vývoji automobilového průmyslu, včetně jeho postavení v současnosti, kdy byl zasažen světovou hospodářskou krizí. Druhá část se úžeji zabývá automobilovým průmyslem v evropském prostoru a třetí část shrnuje perspektivy automobilového průmyslu do budoucnosti. V závěrečné části jsou tendence a trendy popsané v předešlých kapitolách ilustrovány na příkladu francouzské automobilky Renault a jejích kooperačních aktivitách s japonskou automobilkou Nissan a rumunskou automobilkou Dacia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 RICHTEROVÁ, Lenka
1 Richterová, Lucie
2 Richterová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.