Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna managementu Jihočeské filharmonie
Dvořák, Michal ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza změn, které nastaly po nástupu Otakara Svobody na pozici ředitele Jihočeské filharmonie. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s ředitelem Otakarem Svobodou, marketingovou vedoucí Kateřinou Kyselovou a malířem Jiřím Votrubou i výročních zpráv, ročenek a organizačních řádů. Shrnuje nejdůležitější změny, které se projevily zejména v oblasti marketingové komunikace, organizační struktury managementu a dramaturgie.
Management profesionálních těles provozujících historicky poučenou interpretaci staré hudby.
Dlasková, Aneta ; Šmíd, Ilja (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá tématem historicky poučené intepretace staré hudby a jejího současného provozování u nás. Cílem práce je popsat tuto problematiku z teoretického i praktického hlediska. Nejdříve je v práci věnována pozornost vymezení historicky poučené interpretace a jejímu vývoji. Dále je uvedena teorie managementu kulturních organizací, z níž pak v praktické části vychází analýza profesionálních souborů Collegium 1704 a Collegium Marianum. Tato analýza je deskriptivní, popisuje tedy celkové fungování souborů spolu s jejich následným zhodnocením. V závěru práce je kromě odpovědí na stanovené výzkumné otázky vysloven pokus o predikci budoucího vývoje nejen samotných souborů, ale celé oblasti historicky poučené interpretace. V práci jsou využity jednak informace z odborných publikací, článků a jiných veřejně přístupných dat, ale také z expertních rozhovorů s manažery souborů, kteří rovněž poskytli mnoho interních dokumentů.
Management městských divadel v Kladně a Mladé Boleslavi
Hlavešová, Vilemína ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Petrová, Pavla (oponent)
Práce analyzuje činnost Městského divadla Kladno a Městského divadla Mladá Boleslav. Zaměřuje se zejména na jejich management a jím zvolenou cenovou strategii. První část práce je zaměřena na historii, management, současnou situaci, dramaturgický profil a návštěvnost obou divadel. Druhá část je věnována marketingovému mixu 4P s důrazem na jejich cenové strategie. Závěr práce vyhodnocuje vliv činnosti managementu na hospodaření institucí. Součástí práce je rovněž vyhodnocení dotazníkového šetření mezi návštěvníky městských divadel v Kladně a Mladé Boleslavi. Výzkum byl vytvořen a realizován autorkou práce.
Návštěvnost koncertů vážné hudby mladými posluchači
Žáčková, Kristýna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá nízkou návštěvností koncertů vážné hudby mladými posluchači. První, teoretická část je věnována teorii marketingu obecně, specifikům marketingu umění a podobě marketingového plánu. Dále jsou zde porovnány dva významné pražské orchestry, Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK a PKF-Prague Philharmonia, jejich rozpočet a marketingová strategie. Druhá, praktická část práce je věnována výzkumu závislosti návštěvnosti koncertů vážné hudby na věku, který byl zpracován kvantitativní metodou, a vzorovému marketingovému plánu pořadatele takových koncertů zaměřenému na mládež.
Marketing communication of the Czech Centre Berlin
Nosianová, Martina ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace Českého centra v Berlíně, které je jednou ze zahraničních poboček příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí České republiky. Jejím hlavním cílem je zanalyzovat jednotlivé oblasti komunikačních aktivit Českého centra v Berlíně za poslední roky a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace centra a optimalizaci konkrétních nástrojů. Práce charakterizuje teoretická východiska problematiky, věnuje se důležitým pojmům jako marketing, marketingová komunikace, přičemž pozornost je věnována specifikům jejich využití v kulturním sektoru. Dále definuje pojmy související s oblastí kulturní diplomacie a jejích hlavních aktérů. Práce následně analyzuje činnost Českého centra v Berlíně, jeho komunikační aktivity a marketingovou komunikaci konkurenčních institutů. V závěru vyhodnocuje jednotlivé prvky komunikačního mixu Českého centra v Berlíně a uvádí doporučení ke zlepšení, a to i v komparaci s konkurencí.
Analýza managementu předních pražských orchestrů
Roubíčková, Daniela ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku managementu předních pražských or-chestrů. Vysvětluje pojem management a umělecký management. Charakterizuje typy neziskových organizací, kterými jednotlivé orchestry jsou, a jejich finanční plánování. Zabývá se organizačními strukturami využívanými v těchto organizacích. Cílem práce je zmapování společných znaků a rozdílů v managementu konkrétních orchestrů vy-cházejících z různosti jejich právních forem. Dalším cílem je porovnání výkonových, ekonomických a personálních ukazatelů. Práce má sloužit jako zdroj informací pro ty, které zpracované téma zajímá, vzhledem k omezenosti zdrojů týkajících se ma-nagementu orchestrů. Zároveň má být inspirací stávajícím manažerům, kteří v ní mo-hou nalézt porovnání s management ostatních orchestrů.
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Dianová, Markéta ; Dostál, Petr (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zaměřuje na vztahy, struktury a procesy, které zásadně ovlivňují implementaci mechanismů nation brandingu do množství aktivit vedených institucionálními aktéry České republiky; na vzájemnou komunikaci mezi státem a evropským kulturním prostředím; a na roli, kterou hrají institucionální aktéři České republiky v komunikaci s externím prostředím země. Práce osvětluje míru zapojení relevantních aktérů v procesu nation brandingu České republiky a její pozici v mezinárodních vztazích v evropském prostoru. Kriticky zkoumá modely a přístupy k k nation brandingu a přináší vhled do problematiky perspektivou nadnárodních, národních a lokálních aktérů (jak formálních tak neformálních), kteří přispívají k tvorbě image země. Poskytuje vhled do institucionálního rámce nation brandingu v České republice, zdrojů dvoukolejných procesů v distribuci agendy a úrovně zapojení aktérů veřejné diplomacie a dalších institucí zodpovědných za prezentaci země. Na základě analýzy formální a neformální úrovně těchto vztahů a interakcí přináší návrh formálního zjednodušení implementačního procesu strategie nation brandingu v České republice.
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Menclová, Eliška ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.
Záměrné využití alikvotních tónů ve voká lní kompozici
Jelen, Bohuslav ; RIEDLBAUCH, Václav (vedoucí práce) ; BARTOŇ, Hanuš (oponent)
Práce se snaží mapovat možnosti užití alikvotních tónů nejprve z pohledu interpreta, následně z pohledu skladatele ve vokální skladbě. Je to zejména alikvotní zpěv, kde zpěvák zvýrazní konkrétní tón, který je zřetelný a nevnímáme ho jako barvu. Dále také zpěv na vokály, kde změnou vokálu zpěvák zvýrazní určité "pásmo znělosti" alikvotních tónů. Tato pásma znělosti se týkají různých výseků několika alikvotních tónů, které nevnímáme jako tónové výšky, ale vnímáme je jako barvu.
Specifika projektového řízení barokního souboru
Šandera, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Cílem práce je specifikovat projektové řízení barokních souborů, případně nalézt prostor pro efektivní fungování. Zároveň práce slouží jako inspirační materiál pro začínající i zkušené manažery menších projektových týmů v kulturní sféře. Zkoumanými profesionálními soubory jsou Collegium 1704 a Musica Florea . V práci kvalitativně sleduji efektivnost projektového řízení obou těles. Využívám k tomu informace získané z odborné literatury, veřejnosti přístupných dat, expertních rozhovorů s klíčovými členy projektových týmů profesionálních souborů a osobní zkušenosti z přípravy a realizace vlastního projektu nesoucí název Mezisvěty. V závěru práce komentuji ideální strukturu a vhodné formy komunikace menších projektových týmů, získávání prostředků z privátního sektoru, příčiny vzniku konfliktních situací a potřebu závěrečného hodnocení na konci práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.