Název: Marketingová komunikácia Českého centra v Berlíne
Překlad názvu: Marketing communication of the Czech Centre Berlin
Autoři: Nosianová, Martina ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; kulturní diplomacie; marketingová komunikace; České centrum Berlín; communication mix; cultural diplomacy; Czech Centre Berlin; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206170


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet