Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication of the Czech Centre Berlin
Nosianová, Martina ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace Českého centra v Berlíně, které je jednou ze zahraničních poboček příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí České republiky. Jejím hlavním cílem je zanalyzovat jednotlivé oblasti komunikačních aktivit Českého centra v Berlíně za poslední roky a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace centra a optimalizaci konkrétních nástrojů. Práce charakterizuje teoretická východiska problematiky, věnuje se důležitým pojmům jako marketing, marketingová komunikace, přičemž pozornost je věnována specifikům jejich využití v kulturním sektoru. Dále definuje pojmy související s oblastí kulturní diplomacie a jejích hlavních aktérů. Práce následně analyzuje činnost Českého centra v Berlíně, jeho komunikační aktivity a marketingovou komunikaci konkurenčních institutů. V závěru vyhodnocuje jednotlivé prvky komunikačního mixu Českého centra v Berlíně a uvádí doporučení ke zlepšení, a to i v komparaci s konkurencí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.